اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۵۸۸۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۳
محمدحسین موذنی:
 
خبر استعفای شهردار شوشتر موجی از ناراحتی و نگرانی را به مجموعه شهرداری و مردم این شهر وارد کرد.

مدیری که دلسوزانه و متعصبانه برای مردم این شهر و نیروهایش تلاش کرد و در آخر با فشارهای برخی اعضای شورا مجبور به استعفا شد. بعضی افراد نزدیک به شورا می گویند چند تن از اعضای شورا به دلیل عدم دستیابی به منافع شخصی وی را مجبور به این کار کرند. بعضی دیگر نیز یک سری مسائل شخصی مربوط به شهردار را دلیل این استعفا می دانند.

به هرحال هرچه که بوده آرش دور در ذهن مردم با وفای شوشتر خواهند ماند و همیشه سپاسگزار او خواهند بود. آرش دور در ابتدا اعلام کرده بود که به خودش نارنجک بسته و شهرداری شوشتر را تحویل گرفته است.

چرا که قبل از ورود او درآمد شهرداری در ماه چیزی در حدود 270 میلیون تومان بود و او ریسکی بزرگ را پذیرفت و به خاطر تعصب مثال زدنی اش نسبت به خوزستان و شوشتر این مسئولیت را قبول کرد و در پایان هم با نمره عالی این مسئولیت را پس داد.  

دور در حالی شهرداری شوشتر را ترک می کند، که درآمد 270 میلیونی شهرداری را به 1 میلیارد و 700 میلیون رسانده که رشدی کم نظیر است. در ابتدای ورود وی به شهرداری حقوق پرسنل چیزی در حدود 13 ماه عقب افتاده بود که در حال حاضر به 4 الی 5 ماه رسیده است.

 45 ماه پیش بسیاری از خیابان های شوشتر پیاده رو نداشت، آسفالت مناسب رویایی بزرگ برای مردم شهر بود، المان های شهری تعریفی برای شوشتری ها نداشت، ساختمان های شیک و با کلاس، بلوار های سلامت و بسیاری مسائل شهری دیگر در فکر مردم جایی نداشت.

اما امروز با تدبیر شهردار مستعفی و خوش فکر بسیاری از مشکلات شهری حل شد و ورود سرمایه گذاران به شوشتر بیش از هر زمان دیگری سرعت گرفت و این شهر رنگ و بوی تازه ای به خود دید و وضعیت به گونه ای رقم خورد که درجه شهرداری در وزارت کشور از 8 به 9 ارتقا پیدا کرد. به هر صورت میتوان گفت آرش دور محرکی بزرگ برای توسعه شوشتر بود چرا که در هر زمینه ای بخواهیم بررسی کنیم نقش دور و شهرداری در پیشرفت آن موضوع غیر قابل انکار است.

آرش دور مدیری بود که بیش از توان زحمت کشید و این اواخر چندین بیماری را تحمل می کرد ولی همچنان در تاریکی پیش از طلوع آفتاب بر سر کار می آمد و تا بعد از غروب آفتاب نیز پویا و با انرژی زحمت می کشید. آرش دور از آن دسته مدیرانی بود که بعد از اینکه پرسنلش خبر استعفای وی را شنیدند، با چشمانی گریان تا ساعات پایانی شب در کنار او بودند و خواستار پس گرفتن استعفا بودند. به هر صورت هر آمدنی رفتنی دارد اما چیزی که جاودان می ماند اسم ها و خدماتی هستند که صورت گرفته اند.

به هر حال برای این انسان فرهیخته آرزوی موفقیت و سربلندی و البته سلامتی داریم. و اما نکته آخر اینکه به عنوان شهروندی از شوشتر از اعضای شورا خواهش داریم ماجرای اداره کردن طولانی مدت شهرداری با سرپرت تکرار نشود و هرچه سریع تر بهترین فرد ممکن که بتواند قطار توسعه شوشتر را با سرعت آرش دور پیش ببرد، انتخاب کنند. 
به امید شوشتری آباد...

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
comment
comment
شهروند شوشتر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
comment
0
1
comment ...
در خصوص عمران شهری نیز رواق نیمه کاره خیابان اصلی گویای سوء مدیریت ایشان میباشد و در خصوص آسفالت و پیاده رو سازی نیز بر کسی پوشیده نیست در این دو سال اخیر با فشار شورای جدید ایشان مجبور به این کار گردید در حالیکه از حضور ایشان در سال 90 تا سال 92 و قبل از سرکارآمدن این شورا خبری از آسفالت و رسیدگی به وضعیت فاجعه بار فضای سبز نبود؟؟؟؟!!!
...هر چند باید از ایشان بابت زحماتش در این ساله تشکر نمود ولی عملکرد ضعیف ایشان غیرقابل انکار است...
....
comment
مهراب علیدادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
comment
1
0
comment ماقدردان زحمات جناب مهندس آرش دور هستیم وبرای ایشان آرزوی موفقیت داریم.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
comment
1
0
comment دوستان هرجا کم کاری شده یقه شهردارو نمیشه گرفت.یک تنه نمیشه جلوی کارشکنیها وسنگ اندازیهارو گرفت.کمی منصف باشیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار