اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۶۲۷۹
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۵
استاندار خوزستان:
مقتدایی : اگر از فرصتهای پیشآمده استفاده نکنیم شرمندگی در برابر مردم به بار می آورد
استاندار خوزستان گفت: اگر از فرصت های پیش آمده استفاده نکنیم این منابع به جاهای دیگری منتقل شده و  فقط شرمندگی در برابر مردن برای ما به ارمغان خواهد ماند.

به گزارش روابط عمومی استانداری خوزستان، عبدالحسن مقتدایی صبح روز شنبه هفتم شهریور 94 در جلسه شورای هماهنگی امور حقوقی دستگاه های اجرایی  استان خوزستان که در سالن شهید هاشمی استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: طی دو سال گذشته دو بار جلسه هماهنگی امور حقوقی در استان خوزستان برگزار شده است، استان خوزستان به لحاظ وجود همه دستگاه های حکومتی و نوع جغرافیای سرزمینی شاید تعارضاتی که در آن پیش می آید به لحاظ شکل و عنوان یکی باشد اما مباحث آن عمیق تر است و در این زمینه نیز هماهنگی بسیار مطلوبی میان مدیران استانی وجود دارد.

وی افزود: به طور طبیعی حساسیت ها در استان خوزستان بیشتر شده و دستگاه های تصمیم گیر نیز به تبعیت از این روند دقت خود را بیشتر کرده که همین حساسیت باعث کند پیش رفتن  توسعه استان و از دست دادن فرصت هایی است که می تواند در روند زندگی مردم تحولی ایجاد کنند. و اگر از فرصت هایی که پیش روی ما است استفاده نکنیم عقب مانده و باید جواب گو باشیم.

استاندار خوزستان عنوان کرد: اگر از فرصت های پیش آمده استفاده نکنیم این منابع به جاهای دیگری منتقل شده و  فقط شرمندگی در برابر مردن برای ما به ارمغان خواهد ماند.

مقتدایی بیان کرد: اگر تعامل بین دستگاه های قضایی، نیروی انتظامی و تعزیرات تصمیم مهمی برای استان گرفته نمی شود و اکنون که  استان در جنب و جوش است از فرصت های موجود بیشترین سود را ببریم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار