شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۶۳۸۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۰
فرماندار اهواز:
ارزانی بیرگانی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا تاکنون تخلفی از سوی کاندیداها مشاهده شده است، اظهار داشت:هنوز به صورت جدی تخلفی مشاهده نشده ولی اگر به موردی برخورد کردیم مسلما تذکرات لازم را خواهیم داد .
فرماندار اهواز گفت :برای برگزاری سخنرانی و جلسات سیاسی هیچ مانعی وجود ندارد و همه ی گروه ها می توانند درخواستهای خود را در این خصوص مطرح کنند و با اخذ مجوزهای لازم برنامه های خود را برگزار کنند . 
 
اسماعیل ارزانی در گفتگو با خبرنگار پانا فضای سیاسی حاکم بر شهرستان اهواز را خوب توصیف کرد .

وی در خصوص انتخابات مجلس آینده گفت:هنوز رسما وارد فضای انتخابات نشدیم و فعلا گروه های سیاسی مشغول یارگیری و بررسی گزینه های پیش رو هستند و خیلی ها در حال آماده شدن برای ورود به عرصه ی انتخابات هستند .

فرماندار اهواز در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا تاکنون تخلفی از سوی کاندیداها مشاهده شده است ، اظهار داشت:هنوز به صورت جدی تخلفی مشاهده نشده ولی اگر به موردی برخورد کردیم مسلما تذکرات لازم را خواهیم داد .

ارزانی همچنین خاطر نشان کرد که برای برگزاری جلسات سیاسی و سخنرانی از سوی تشکل ها و گروه های سیاسی نیز هیچ مانعی وجود ندارد و همه ی گروه ها می توانند درخواستهای خود را در این خصوص مطرح کنند و با اخذ مجوزهای لازم برنامه های خود را برگزار کنند .
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
comment
comment
یارعلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
comment
0
0
comment سلام ،احسنت به این فرماندار مردمی و خوب که طرفدار جناح خاصی را نمی گیرد و همه را یکسان می بیند
comment
دوستدار امیر حیات مقدم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
comment
0
0
comment با سلام .
امیدواریم این سخن در عمل هم انجام گیرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار