شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۶۵۲۶
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۳
با قول مساعد دادستان شهرستان باوی:
دادستان شهرستان باوی در نشست هم اندیشی بررسی مشکلات آبفاروستایی این شهرستان آمادگی خود را برای برخورد جدی با متخلفین انشعابات غیر مجاز اعلام کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا روستایی استان خوزستان صادق باوی مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان باوی با اشاره به برگزاری نشست هم اندیشی در مورد انشعابات غیر مجاز، شکستگی های عمد و مطالبات آبفاروستایی گفت: این نشست با حضور معاون فرماندار ، دادستان شهرستان باوی ، رییس اداره امور مشترکین و رییس اداره حقوقی و قراردادهای آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان برگزار شد.
باوی ادامه داد: مباحث مطرح شده در این جلسه در خصوص انشعابات غیر مجاز، بحث کمی و کیفی آبرسانی به روستاهای باوی، شکستگی های عمد توسط دامداران و کشاورزان، مطالبات باقیمانده از سال های قبل و رفع شکستگی لوله های آبفاروستایی در سطح شهر و روستاهای شهرستان بود.
وی با اشاره به قول مساعد دادستان شهرستان باوی در برخورد با متخلفین انشعابات غیر مجاز گفت: دامداری و کشاورزی مهمترین راه درآمد مردم روستاهای شهرستان باوی است که با توجه به کاهش بارش باران و خشکسالی طی سالیان گذشته و عدم تامین آب مورد نیاز برای این قشر زحمت کش انشعابات غیر مجاز رو به افزایش رفته است که این موضوع باعث بروز کاستی هایی در تامین آب شرب مورد نیاز مردم منطقه شده و مشکلات بسیاری برای آبفار باوی در جهت خدمت رسانی به مردم ایجاد کرده است .
مدیر امور آبفار شهرستان باوی تصریح کرد: وظیفه ما تامین آب شرب است که ضروری ترین نیاز مردم بشمار می آید و تخلفاتی همچون انشعابات غیر مجاز خلل جدی در این راستا بوجود می آورد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری نشست هماهنگی با دهیاران دهستان عنافچه گفت: این نشست در مورد رسیدگی به مشکلات آب روستاهای دهستان عنافچه برگزار شد.
باوی افزود: در این نشست مقرر شد تا دهیاران همه تلاش خود را در زمینه جمع آوری اشنعابات غیر مجاز و وصول مطالبات آبفاروستایی شهرستان باوی که از سال های قبل باقیمانده است بعهده گیرند.
مدیرآبفاروستایی شهرستان باوی خاطرنشان ساخت: دهیاران با معرفی انشعابات غیر مجاز و تشکیل پرونده به این امور همکاری لازم را بعمل خواهند آورد.
همچنین مقرر شد تا بدهی های باقیمانده از سال های قبل بصورت مناسب تقسیط بندی شوند، تا امکان پرداخت نیز برای مردم روستا آسان تر شود. 
باوی یادآور شد: شهرستان باوی با 102 روستا تعداد 3 هزار و 150 مشترک را تحت پوش خود دارد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار