اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۶۵۵۹
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۰
- وب سایت اطلاع رسانی و اختصاصی اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز راه اندازی شد.

به گزارش روابط عمومي دانشگاه آزاد اسلامي واحد اهواز :دکتر سروش زرین آبادی  معاون برنامه ریزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز با اعلام این خبر افزود : به منظور اطلاع رسانی سریع ، ارتباط موثر، دسترسی آسان ، ارتقای  رضایتمندی ، ارائه خدمات و پاسخگویی و همچنین کاهش مراجعات ، وب سایت اختصاصی اعضای هیات علمی این دانشگاه طراحی و راه اندازی شد . 
وی با تصریح به اینکه  وب سایت اختصاصی کلیه اعضای هیات علمی واحد اهواز  راه اندازی و یا در حال راه اندازی می باشدگفت :براساس این سامانه هرکدام از اعضای هیات علمی دارای وب سایت اختصاصی با دسترسی مستقیم و امکانات ویژه خواهند بود .  
زرین آبادی ادامه داد : این وب سایت ها از طریق پورتال دانشگاه به نشانی www.iauahvaz.ac.ir قابل دسترس است .
معاون برنامه ریزی واحد اهواز افزود : کلیه امور پژوهشی و گردش کار مربوط به اعضای هیات علمی از قبیل مقالات، کتب، پژوهانه سالانه تخصیص امتیازات پژوهشی و ... به صورت الکترونیکی از طریق وب سایت انجام خواهد شد .
زرین آبادی امکان چند زبانه بودن ، سهولت در جمع آوری اطلاعات ،  دسترسی و جستجوی آسان و لحظه ای به اطلاعات و  سیستم مدیریت گزارشات را از ویژگی های سامانه وب سایت اعضای هیات علمی واحد اهواز خواند . 
وی در خصوص امکانات وب سایت اعضای هیات علمی گفت : در این سامانه امکاناتی از قبیل ثبت و ویرایش اطلاعات فردی ، ثبت اطلاعات مقالات  و کتب منتشر شده ، علایق پژوهشی ، تخصص و مهارتها ، اختراعات ثبت شده ، فرصتهای مطالعاتی و همچنین جوایز و مقام های کسب شده  اختصاص داده شده است که موجب خواهد شد توانمندی اعضای هیات علمی بیش از پیش در سطح جهانی شناخته شود . 

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار