شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۶۵۸۶
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۰
رییس سازمان سما دانشگاه آزاد اسلامی:
سومین شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان با حضور رییس سازمان سما، معاونین پارلمانی و سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی در سالن جلسات مرحوم دکتر نظری واحد اهواز برگزار شد . 

در این نشست رییس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان ، رییس دبیرخانه هیات امنای استان ، رییس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در استان و همچنین روسای  واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی این استان حضور داشتند
دکتر سید احمد زرهانی رییس سازمان سما دانشگاه آزاد اسلامی در این نشست با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه ، به بخشنامه اخیر این دانشگاه اشاره و گفت : براساس این بخشنامه ، روسای واحدهای استانی به عنوان رییس شورای سیاستگذاری سما دانشگاه در همان استان معرفی و تصمیم گیری می کنند . 
وی هدف از اجرای این طرح را بهبود روندها، ارتقای کمی و کیفی و استفاده از نخبگان استانی در خصوص سما دانست .
رییس سازمان سما دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه افزود : براساس سیاست جدید دانشگاه ،  کلیه رشته های کاردانی با تصویب هیات امنای استانی به آموزشکده های سما انتقال داده می شوند .
وی با تصریح به اینکه شورای سیاست گذاری سما دانشگاه تربیت نیروی انسانی کارآمد با دانش و مهارت را در اولویت برنامه های خود قرار دهد گفت :با توجه به امکانات و بودجه دولت ، دانشجویان نباید فقط به فکر استخدام در نهادها و ارگانهای دولتی باشند ، بلکه می توان با تمرکز و سرمایه گذاری بر روی صنعت، کشاورزی و سایر بخشهامشکلات کشور و جوانان را مرتفع کرد .
زرهانی اظهار داشت : از انجا که پایه تعلیم و تربیت در کشور در مدارس ریخته می شود ، امروز تربیت نیروی انسانی کشور بر روی سازمان سما گذاشته شده است تا در آینده بتواند مدیران لایق و آکارمدی را به جامعه تحویل دهد .
وی توجه به ارتقای کیفی سازمان سما را خواستار شد و گفت : سازمان سما می تواند تحول آموزشی و پژوهشی خوبی را در سطح کشور ایجاد نماید که نیاز است روسای واحدها در این خصوص طرحهای خلاقانه و ابتکاری را تدوین و به تصویب شورای سیاستگذاری استان برسانند .

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار