شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۶۶۷۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۰
در پی درخواست کارگران شهرداری اهواز از شرکت مناطق نفتخیر جنوب برای پرداخت مطالبات، روابط عمومی این شرکت اعلام کرد که هیچگونه بدهی معوق به شهرداری اهواز ندارد.

به گزارش ایرنا تعدادی از کارگران خدمات شهری شهرداری منطقه هفت اهواز روز سه شنبه در مقابل ساختمان شرکت مناطق نفتخیز جنوب تجمع کرده و خواستار دیدار با مدیرعامل این شرکت شدند.

این کارگران با در دست داشتن پلاکاردهایی نسبت به پرداخت نشدن مطالبات شهرداری منطقه هفت اعتراض کرده و خواستند که این مطالبات تسویه شود. 

این کارگران گفتند به دلیل پرداخت نشدن مطالبات این شهرداری از سوی شرکت مناطق نفت خیز جنوب حقوقشان چند ماه است که به عقب افتاده و شهرداری توان پرداخت حقوق آنها را ندارد.

با وجود پیگیری خبرنگار ما، شهرداری اهواز از پاسخ در این باره امتناع کرد.

ارسلان شهنی شهردار منطقه هفت نیز اگر چه مطالبات این شهرداری از شرکت مناطق نفتخیز را تایید کرد اما حاضر به مصاحبه و توضیح بیشتر نشد.

یک منبع آگاه در شهرداری اهواز در این باره گفت: هشت شرکت زیر مجموعه مناطق نفتخیز جنوب در منطقه هفت شهرداری اهواز مستقر هستند و این شرکت ها بیش از 300 میلیارد ریال به شهرداری این منطقه بدهی دارند که با وجود پیگیری های زیاد هنوز پرداخت نشده است.

مدیر روابط عمومی مناطق نفتخیز جنوب همچنین بدهی 300 میلیارد ریالی به شهرداری اهواز را رد کرد و گفت: برخی ادعاها عطف به ما سبق است این در حالیست که ما همه بدهی های خود را بر اساس جلسات و توافقاتی که داشتیم تقسیم بندی کرده و در حال تسویه آنها هستیم و از سال های گذشته هیچگونه بدهی به شهرداری نداریم. 

فرهاد فروتن تصریح کرد: شهرداری اهواز هیچگونه خدمات شهری به مجموعه نفت نمی دهد و خدمات درون مجموعه های مسکونی و اداری شرکت مناطق نفتخیز توسط این شرکت ارایه می شود.

وی تاکید کرد: تنها بدهی ما بابت عوارض و ساخت و سازهای شهری است که تا پایان سال برای پرداخت آن مهلت داریم.
فروتن با بیان اینکه کارگران شهرداری هیچگونه رابطه کاری با شرکت مناطق نفتخیز ندارند، اضافه کرد: به نظر می رسد شهرداری اهواز با بحران مالی روبه روست و برای حل این مشکل دست به هر تلاشی می زند.

وی گفت: این نخستین بار است که یک سازمان پرسنل تحت پیمان خود را برای اعتراض به یک سازمان دیگر هدایت می کند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار