شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۶۹۷۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۵
استاندار خوزستان تاکید کرد:
همه برنامه‌ها بدون نقدینگی در حال اجرا است. اگر مدیران اجرایی استان خوب کار کنند زمینه خلق شرایط جدید فراهم می‌شود.
 استاندار خوزستان با اشاره به انتخابات پیش رو بر لزوم نیازسنجی در تعیین سهمیه استان در کمیسیون‌های مجلس و گستردگی آن تاکید و خاطرنشان‌کرد: استان استعدادها و ظرفیت‌های بسیاری دارد که باید به مردم شناساندن شود. نباید در زمان انتخابات فضا به افرادی داده شود که در هر جایگاهی به خود اجازه کاندیداتوری می‌دهند. لازم است نامزدهای انتخاباتی برنامه‌های مدون خود را در بخش‌های مختلف و به صورت محوری تعیین و به مردم ارایه دهند و مردم با توجه به نیاز استان اقدام به انتخاب فرد اصلح کنند.
 
عبدالحسن مقتدایی در دیدار مدیرعامل خبرگزاری ایسنا که در استانداری برگزار شد، اظهارکرد: بدون شک ایسنا به استان کمک‌های بسیاری کرده و از فرصت خدمت کردن و خدمتگزاری به مردم استان بهره‌مند بوده است و به‌خصوص در بحث خبری زحمات بسیاری کشیده است. فضای ایسنا فضای اعتماد است و این یک فرصت طلایی برای یک خبرگزاری است.
 
استاندار خوزستان تصریح‌کرد: کار ما در خوزستان به گونه‌ای است که یک روز بدون برنامه هم نداریم و این در حالی است که همه برنامه‌ها بدون نقدینگی در حال اجرا است. اگر مدیران اجرایی استان خوب کار کنند زمینه خلق شرایط جدید فراهم می‌شود. استعدادهای موجود در استان بسیار زیاد و فرصت‌های نهفته فراوانی وجود دارد که لازم است این فرصت‌ها احیا شود.
 
وی گفت:‌ سهمیه خوزستان در مجلس شورای اسلامی 18 نماینده است که با بهره‌مندی از این ظرفیت می‌توان موجب توسعه استان شد.
 
مقتدایی خاطرنشان‌کرد: استان خوزستان جایگاه ارزشمندی در بخش‌های بنادر و کشتی‌رانی، کشاورزی، سرمایه‌گذاری و تبادلات مرزی و ظرفیت‌های دیگری دارد که لازم است کلیاتی از سیمای آینده استان تهیه شود.
 
همچنین علی متقیان، مدیرعامل خبرگزاری دانشجویان ایران در این دیدار گزارشی از روند تشکیل این خبرگزاری و فعالیت‌های آن پرداخت و با بیان این‌که هدف ما در آستانه انتخابات در وهله اول ایجاد انگیزه جهت حضور پرشور مردم در انتخابات و زمینه‌سازی آن است تا افراد متخصص و متعهد و دارای هر دو بال علم و ایمان وارد مجلس شود، گفت: خبرگزاری ایسنا وابستگی سیاسی ندارد و راهبرد ما حمایت، توسعه و ارتقای کشور مبتنی بر اصل بی‌‌‌‌طرفی است.
 
وی با اشاره به وجود 31 منطقه و دفتر خبری ایسنا در استان‌ها افزود: به دنبال این هستیم که ایسنا در هر استان به گونه‌ای کار کند که به عنوان رسانه برتر آن استان فعالیت خبری خود را انجام دهد. در استان خوزستان نیز به دنبال این هستیم که ایسنا به خوبی بدرخشد. بنای ما در این خبرگزاری این است به یاری خدا صادقانه و امانت‌دار باشیم و موجب اعتلای جامعه شویم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار