شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۷۱۳
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۱ - ۰۹:۰۷

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس اظهار داشت: برای رفع مشکل گرد و غبار در کشور مسئولان بیشتر گزارش ارائه کرده‌اند و هیچ اقدام عملی شاهد را نبوده‌ایم.

حجت‌الاسلام سید محمد سادات ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: مشکل گرد و غبار بیش از هفت سال است کشور را درگیر کرده اما مدیران در این مدت تنها به ارائه گزارش مشغول بوده‌اند و اقدامی عملی را از آنها شاهد نبوده‌ایم.

وی با اشاره به تفکیک وظایف سازمان‌ها در کاهش پدیده گرد و غبار و حل این مشکل، گفت: ابتدا باید کاری کرد و سپس گزارشی ارائه داد در حالی که اکنون وضعیت متفاوت و برعکس شده است.

منتخب مردم شوشتر و گتوند در مجلس نهم با اشاره به اعتبار اختصاص یافته به دولت از طرف مجلس، تأکید کرد: هنوز مشخص نشده اعتبار یک‌‌ میلیارد دلاری چگونه هزینه شده است که شاهد هیچ تأثیری در حل مشکل گرد و غبار نیستیم.

سادات ابراهیمی تأکید کرد: بارها تذکر داده‌ایم و از مسئولان خواسته شده در این زمینه فعالیت جدی کنند اما به نظر می‌رسد در شرایط کنونی گرد و غبار برای مدیران عادی شده است.

وی تأکید کرد: شاید نیازمند همتی فراملی برای رفع مشکل گرد و غبار باشیم اما همه مشکلات به خارج از مرزها مربوط نیست و مسئولان برای کاهش مسئولیت خود در قبال این معضل، راه فراری برای آن پیدا نکنند و این پدیده را صرفا به خارج از مرزها ربط ندهند.

سادات ابراهیمی خاطر نشان کرد: برای رفع مشکل گرد و غبار در مجلس نهم باید تدابیری مهم و تصمیمات جدی اتخاذ شود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار