شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۷۱۷
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۱ - ۰۹:۱۲

مشاوران جوان فرمانداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان خوزستان در دومین نشست هم اندیشی خود در اهواز گرد هم می‌آیند.

وحید کیانی مشاور استاندار و رئیس گروه مشاوران جوان استان خوزستان در گفت‌وگو با فارس در اهواز اظهار داشت: این نشست هم اندیشی روز دوشنبه در اهواز برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مدیران مشورت پذیر امکان ظهور و بروز بیشتری را در حوزه مدیریتی خود خواهند یافت، گفت: مشاوران جوان با نگاه پژوهش محور و اثربخشی که خواهند داشت سبب ساز حرکت‌های نو در سطوح مختلف سازمانی خواهند بود.

رئیس گروه مشاوران جوان خوزستان ادامه داد: برگزاری جلسات هم اندیشی در سطح استان، شوراهای اداری جوان شهرستان‌ها، دوره‌های مختلف آموزشی، جلسات کارگروه‌های چندگانه حوزه مشاوران جوان تنها بخشی از مجموعه فعالیت‌هایی است که در دستور کار این حوزه مشورتی قرار دارد و دراین راستا نشست‌هایی نیز با محوریت تبیین شعار سال (تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی) برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی فرصت طلایی و درخشانی است تا در راستای این فرصت ارزشمند به داشته‌های خویش قدری نظر کنیم و از ظرفیت‌های موجود ملی به بهترین شکل بهره بگیریم و توانایی‌های مثال زدنی خود را در سایر عرصه‌ها نمایان‌تر سازیم.

کیانی با اشاره به اینکه حوزه مشاوران جوان استان خوزستان نیز پرانرژی تر و توانمندتر از سال‌های پیش از نگاه علمی و پژوهش محور جوانان صاحب نظر بهره خواهد برد، از ظرفیت‌های مغفول مانده این گروه پر انرژی برای تحقق بخشی به آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی یاد کرد و افزود: شبکه مشاوران جوان در استان خوزستان محدود به یک گروه یا قشر خاص نیست بلکه متعلق به همه جوانان صاحب اندیشه و اهل علم و صاحب نظر در سایر حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی است.

مشاور استاندار خوزستان در امور جوانان درباره نشست هم‌اندیشی روز دوشنبه مشاوران جوان گفت: دبیر سازمان فراگیر مشاوران جوان نهاد ریاست جمهوری نیز در این نشست حضور دارد و در روزهای آینده جلسات شورای اداری جوان تشکیل می‌شود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار