اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۷۵۹۰
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۶
شهردار اهواز:
شهردار اهواز در بازدید از کارگاه بازسازی اتوبوس های سازمان اتوبوس رانی اهواز بر ضرورت ورود شهرداری به فرآیند بازسازی اتوبوس ها تاکید کرد و گفت: شهرداری اهواز کارگاهی مجهز را برای امر بازسازی اتوبوس تاسیس کرده است.
 شهردار اهواز امروز در بازدید از کارگاه بازسازی اتوبوس های سازمان اتوبوس رانی اهواز بر ضرورت ورود شهرداری به فرآیند بازسازی اتوبوس ها تاکید کرد و گفت: شهرداری اهواز کارگاهی مجهز را برای امر بازسازی اتوبوس تاسیس کرده است.


سید خلف موسوی در این بازدید که با همراهی علاسوند رئیس شورای شهر اهواز و حیدری دیگر عضو شورا انجام گرفت افزود: با توجه به نبود تولید داخلی اتوبوس، اکثر سازمان های اتوبوس رانی کشور به بازسازی اتوبوس های خود برای افزایش عمر آن ها پرداخته اند. شهرداری اهواز نیز در همین راستا و با هدف خدمت به شهروندان کارگاهی مجهز را در این راستا تاسیس نموده است.


موسوی اشاره به این که در این کارگاه بازسازی، همه فرایندهای لازم برای اصلاح و بازسازی اتوبوس های شهری انجام خواهد گرفت گفت: شهرداری برنامه دارد در چند دوره کوتاه مدت و در هر نوبت 10 اتوبوس را برای بازسازی روانه این کارگاه کرده و پس از بازسازی به ناوگان اتوبوسرانی اضافه نماید تا زمان انتظار شهروندان در ایستگاه ها به حداقل برسد.

 وی در جریان بازدید از این کارگاه به تعداد اتوبوس های نیاز به بازسازی در سازمان اتوبوسرانی اهواز اشاره کرد و گفت: تعداد این اتوبوس ها 300 دستگاه است و بازسازی آن ها به 40 میلیارد تومان هزینه نیاز دارد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار