شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۷۵۹۶
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۹
در نشست هم اندیشی شهردارمنطقه سه با انبوه سازان مطرح شد:
سرپرست شهرداری منطقه سه گفت ؛ ارتباط با انبوه سازان وظیفه ذاتی شهرداری است و با توجه به گستردگی خدمات شهرداری و نیز گسترش روز افزون تکنیک های نرم افزاری موجود ضرورت دارد که دست اندرکاران خدمات بهتری را در راستای تسریع در کار به ارباب رجوع ارائه نمایند.
انبوه سازان در جلسه ای با حضور مهندس حیدری عضو محترم شورای اسلامی شهر اهواز ، مهندس زیلایی معاون شهرسازی و معماری شهرداری اهواز ، هیات همراه و شهردار منطقه سه دکتر گلستانی راهکارهای کارآمدتر کردن جذب سرمایه و سرمایه گذاری را مورد بررسی قرار دادند.


در این نشست شهردار منطقه سه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات فراوان مهندس موسوی شهردار محترم کلانشهر اهواز و شورای محترم شهر که بستری را در شهرداری اهواز فراهم  آوردند تا بتوان با تمام توان و پتانسیل های موجود در شهرداری فعالیت نمود و با بیان اینکه برپایی نشست هایی از این دست در راستای بررسی راهکارهای اثرگذار در این حوزه انجام می گیرد تاکید به لزوم هماهنگی و همفکری شهرداری و انبوه سازان ، با شیوه های نوین شهرسازی نمود.

وی با توضیح روند کاری این منطقه  تاکید کرد که وضعیت موجود مطلوب و رضایت بخش بوده ، اما نیاز به تکمیل شدن دارد که این موضوع میسر نیست مگر با همفکری در راستای جذب انبوه سازان و هم اندیشی با آنان.

سرپرست شهرداری منطقه سه گفت ؛ ارتباط با انبوه سازان وظیفه ذاتی شهرداری  است و با توجه به گستردگی خدمات شهرداری و نیز گسترش روز افزون تکنیک های نرم افزاری موجود ضرورت دارد که دست اندرکاران خدمات بهتری را در راستای تسریع در کار به ارباب رجوع ارائه نمایند.

وی ادامه داد؛  بر همین مبنا هم ما جلسات مکرری با مردم در مساجد ، شهرداری و .... بلاخص با انبوه سازان برگزار کرده ایم که نتایج خوبی را به دنبال داشته است.

مجتبی گلستانی  همچنین افزود با توجه به ورود سامانه یکپارچه مدیریت املاک کشور به شهرداری اهواز  و بهره گیری از این تکنیک تسریع بالایی در کار ارباب رجوع ایجاد شده است.

در این نشست همچنین انبوه سازان  به بیان ضرورت های موجود برای جذب سرمایه ، موانع موجود بر سر راه پرداختند و خواستار تداوم این گونه جلسات شدند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار