اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۸۰۳۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۲
توسط دهکردی
دهکردی برای حفظ حرمت این مربی از لفظ اخراج استفاده نکرد و طرفین اعلام کردند برای قطع همکاری به توافق رسیده‌اند.
از جمله مواردی که طی چند وقت اخیر در رابطه با قرارداد دراگان اسکوچیچ و عدم اخراج این مربی کروات از تیم فولاد مطرح شده، این نکته بوده که قرارداد اسکوچیچ در زمان مدیریت سیف الله دهکردی تمدید شده است.

این در حالیست که ثبت قرارداد دراگان اسکوچیچ با امضای سیف الله دهکردی نمی‌تواند دلیل کننده‌ای برای توجیه عدم اخراج این مربی باشد، چرا که دهکردی سابقه عقد قرارداد با مربیان کروات و کنار گذاشتن آنها در میانه فصل را داشته است.

مدیرعامل سابق فولاد خوزستان در ابتدای فصل 88-89 با لوکا بوناچیچ قرارداد امضا کرد. بوناچیچ در سومین دوره لیگ برتر موفق شده بود فولاد را به مقام سوم ایران برساند و برهمین اساس بار دیگر از سوی باشگاه فولاد به کار گرفته شد اما دهکردی وقتی دید این مربی کروات طی هفته های ابتدایی نتایج لازم را نگرفته، در پایان هفته هشتم لوکا بوناچیچ را کنار گذاشت. البته دهکردی برای حفظ حرمت این مربی از لفظ اخراج استفاده نکرد و طرفین اعلام کردند برای قطع همکاری به توافق رسیده‌اند.

پس طبیعتاً استناد به این نکته که قرارداد اسکوچیچ را دهکردی امضا کرده، نمی‌تواند دلیل مناسبی برای تعلل مدیران جدید فولاد و نظاره کردن فرو رفتن این تیم در چاله سقوط باشد.


برچسب ها: اخراج ، مربی ، کروات
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار