شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۸۵۱۶
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۸
مهدی رضا درویش‌زاده،زمانی راد ، سید حمد آوایی،علی انصاری اصل،عبدالرحیم صمیمی
نماینده سابق مردم دزفول در مجلس پنجم شورای اسلامی، فرمانده سابق سپاه، رئیس سابق شورای شهر و جمعی دیگر از چهره‌های معروف در دزفول با حضور در فرمانداری این شهرستان برای انتخابات مجلس دهم ثبت نام کردند.

 همزمان با آغاز سومین روز از ثبت نام داوطلبین انتخابات مجلس دهم، فرمانداری ویژه دزفول با حضور چهره‌های مطرح روز پر خبری را پشت سر می‌گذارد.

مهدی رضا درویش‌زاده، نماینده مردم دزفول در دوره پنجم مجلس شورای اسلامی از جمله چهره‌های مطرح دزفول است که با حضور در محل فرمانداری ویژه دزفول، برای انتخابات مجلس دهم ثبت نام کرده است.

وی که متولد سال 1335 در دزفول است در دوره پنجم انتخابات مجلس شورای اسلامی با بیش از 96 هزار رای و 38 درصد آرای مردم دزفول به عنوان منتخب مردم این شهرستان انتخاب و به مجلس راه یافت.

درویش‌زاده دارای مدرک تحصیلی دکتری در رشته ریاضی است و بیش از این به عنوان فرمانده سپاه شهرستان دزفول به ایفای خدمت رسانی پرداخته است.

هم چنین علی رضا زمانی راد، رئیس شورای شهر دزفول در دوره سوم از دیگر چهره‌های مطرح دزفول بوده که با حضور در محل فرمانداری ویژه دزفول به صورت رسمی وارد رقابت‌های انتخابات مجلس دهم شده است.

زمانی راد از رزمندگان و نویسنده گان حوزه دفاع مقدس و عضو دو دوره شورای شهر دزفول و هم چنین دبیر ستاد گرامی داشت سبز قبا (ع) است.

همچنین در سومین روز از آغاز روند ثبت نام داوطلبین رقابت‌های انتخاباتی مجلس در دزفول، محمد حسین فرهمند، رئیس سابق آموزش و پرورش دزفول و رقیه رستمی از داوطلبان شورای شهر چهارم دزفول، نیز امروز برای دهمین دوره انتخابات مجلس ثبت نام کردند.

 سید حمد آوایی نماینده پیشین مردم دزفول در دوره‌های هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی و معاون سابق وزیر صنعت و کاردار اسبق ایران در سوریه، قائم مقام اسبق بنیاد تعاون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از جمله دیگر چهره‌های مطرح است که روز گذشته با حضور در محل فرمانداری ویژه دزفول برای انتخابات مجلس دهم ثبت نام کرده است.

هم چنین علی انصاری اصل با سابقه عضویت در شورای شهر دزفول و شهردار سابق سردشت از توابع این شهرستان، معاون شهردار ماهشهر، مدیر عامل شرکتهای تعانی روستایی و هم چنین   عبدالرحیم صمیمی به عنوان اولین رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول با داشتن مدرک تحصیلی تخصص استخوان و مفاصل، از دیگر چهره‌های مطرح دزفول بوده که با آغاز ثبت نام از دواطلبین مجلس دهم از حوزه انتخاباتی دزفول ثبت نام کرده‌اند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار