شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۸۶۶
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۱ - ۰۶:۱۱

روزنامه فرهنگ جنوب در ستون ویژه های خود نوشت : پنج سال از شروع داستان مسکن مهر (که 99 ساله است و دولت حالا 94 سال ديگر براي اجراي آن وقت دارد!) و تبليغات عجيب و غريب درباره آن گذشته، ولي گلاب به رويتان، رويم به ديوار، وضعيت مسکن تفاوت چنداني نداشته و مشکل مسکن همچنان پابرجاست و همان طور که همه مي دانيد مسکن و اجاره بها در ماه هاي اخیر مثل همه چيز ديگر گران شد.

دیروز هم یکی از اعضای شورای مسکن مهر مشاوران املاک را ملاک تعیین قیمت املاک دانست. جالب تر اینکه ایشان افاضه فرمودند : بحث اجاره‌بها باید جدای از بحث مسکن مورد بررسی قرار گیرد. امسال آنچه را که رصد کردیم بالاتر از نرخ تورم نبوده و تا سال قبل متناسب با تورم اجاره‌بها افزایش یافته است.

اما بشنوید از ابتکاري که به تازگي از طرف مسئولان خيلي محترم در اين زمينه شکل گرفته و از آن رونمايي شده که آن قدر توان و قدرت دارد که نه تنها خیال شهروندان از تامین مسکن راحت می کند بلکه مي توان با اطمينان گفت که طي يکي دو ماه قيمت زمين، مسکن و اجاره مسکن را50 تا 70 درصد کاهش خواهد داد!

لابد کنجکاو شديد که بدانيد اين چه ابتکار و چه اقدامي است؟ خبرش را بخوانيد: «سرود ملي مسكن مهر كه به سفارش روابط عمومي اداره كل مسكن و شهرسازي یکی از استان های شرقی ساخته شده است براي نخستين بار در مرکز این استان پخش شد. اين سرود همراه با يك كليپ تصويري مربوط به فعاليت هاي دولت در زمينه اجراي طرح هاي مسكن مهر در سالن صبا صدا و سيماي مرکز این استان براي اولين بار پخش شد» به اين ترتيب واضح و مبرهن و اظهر من الشمس است که امروز و فردا کاهش قيمت مسکن و زمين آغاز خواهد شد، ولي بر همه مردم عزيز ايران زمين فرض است که براي همراهي دولت در اين اقدام افتخار آفرين دولت، اين سرود ملي! را حفظ کرده و روزي چهارمرتبه، بعد از صبحانه و ناهار و شام و قبل از خواب ، دسته جمعي آن را با هم اجرا کنند تا تاثير آن بيشترتر شود و به اين ترتيب ظرف چند ماه قيمت زمين و مسکن مفت شود!


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار