اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۸۶۶۲
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۴
به گزارش روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران ، طی حکمی از سوی فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان ( وزارت نفت جنوب) ، جناب آقای سید شهریار موسوی به عنوان فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شرکت ملی حفاری ایران منصوب و از زحمات ده ساله مهندس علی دقایقی در این سمت تقدیر و تشکر شد.

در این آیین که مدیر عامل شرکت ملی حفاری ایران و اعضای هیئت مدیره، معاونان مدیرعامل و مدیران ستادی و عملیاتی شرکت حضور داشتند ، فرمانده حوزه بسیج مقاومت شهید تندگویان در جنوب با تشریح فعالیت های این حوزه در بخش های مختلف، از جایگاه پایگاه بسیج شرکت ملی حفاری ایران و فعالیت های آن تقدیر کرد.

سرهنگ عباس ممبینی همچنین ضمن تقدیر از خدمات ارزنده دقایقی و موسوی در ارتقاء جایگاه بسیج، گفت: مسئولیت در بسیج شغل نیست بلکه عشق به خدمت است.

همچنین مهندس حیدر بهمنی مدیر عامل شرکت ملی حفاری ایران در این مراسم ، افزود: پایگاه بسیج ملی حفاری فعالیت های ارزشمندی در جهت ترویج فرهنگ بسیجی، ارزش های والای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ایفا کرده است. 

وی با اشاره به مسئولیت مهندس علی دقایقی در مدت 10 سال فرماندهی پایگاه بسیج ملی حفاری، اظهار کرد: برنامه ریزی، سازماندهی بر اساس سیاست های بسیج، حسن رفتار و اخلاق وی نقش مهمی در تقویت و ارتقاء فعالیت های این پایگاه داشته است.
در ادامه دقایقی گزارشی از فعالیت های بسیج این شرکت را در حوزه های مختلف در مدت مسئولیت خود ارائه و موسوی برنامه های خود را در خصوص فعالیت های آتی بسیج شرکت تشریح کرد. 
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار