شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۸۸۳۵
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۷
فرزین حاتمی کاکش در جمع مدیران نشریات محلی:
در این جلسه از شهرداری به عنوان یک نهاد مدنی خدمت گذار و مردم محور یاد شد و این موضوع مورد تاکید قرار گرفت که باید به مشکلاتی که شهروندان در نشریات مطرح می کنند به دقت پاسخ داده شود و در سیستم نیز انسجام و هم سویی حاکم باشد.
فرزین حاتمی کاکش در جمع مدیران نشریات محلی:  نشست هم اندیشی روابط عمومی شهرداری اهواز با نشریات ماهیانه برگزار می شود

 نشست هم اندیشی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری اهواز با مدیران مسئول و سردبیران روزنامه های محلی برگزار شد.

در این جلسه حاتمی کاکش بر لزوم ارتباط سازنده میان شهرداری اهواز و نشریات محلی در همه زمینه ها تاکید کرد و گفت: امیدوارم این نشست بستر ساز وحدت و همدلی هرچه بیشتر میان این مدیریت و رسانه های استان شده و نتایج مطلوبی را برای این دو نهاد به دنبال داشته باشد.

فرزین حاتمی کاکش با اشاره به لزوم برگزاری این نشستها بصورت ماهیانه تاکید و تصریح کرد: استمرار این جلسات  می تواند به توسعه هرچه بیشترشهر اهواز انجامیده و نتایج مطلوبی حاصل شود. مطبوعات باید با نقد منصفانه و سازنده نقاط ضعف را به ما اعلام کنند تا بر اساس آن بتوانیم در جهت رفع مشکلات شهر اهواز گام های اساسی برداریم.

حاتمی افزود: این نشست ها جلسات هم اندیشی با اصحاب رسانه است و بنا داریم در ادامه این نشست ها با دیگر اصحاب رسانه از جمله مدیران سایت های خبری و سرپرستان روزنامه های سراسری نیز نشست هایی را برگزار کنیم.

در ادامه این جلسه مدیران مسئول و سردبیران نشریات محلی نیز از تعامل مطلوب شهرداری اهواز با رسانه ها تقدیر و تشکر و بر لزوم برگزاری این جلسات و رفع مشکلات رسانه ها تاکید کردند.

همچنین در این جلسه مدیران مسئول و سردبیران  نشریات محلی خواستار پاسخگویی دقیق و اقناعی روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری اهواز به خواسته های معقول و منطقی نشریات شدند و افزودند: باید به نگرانی نشریات و رسانه ها توجه ویژه  صورت گیرد و از مزمن شدن این مشکلات جلوگیری کنیم، زیرا عدم رسیدگی به مشکلات دامنگیر مسئولان خواهد شد.

در این جلسه از شهرداری به عنوان یک نهاد مدنی خدمت گذار و مردم محور یاد شد و این موضوع مورد تاکید قرار گرفت که باید به  مشکلاتی که شهروندان در نشریات مطرح می کنند به دقت پاسخ داده شود و در سیستم نیز انسجام و هم سویی حاکم باشد.

 حاضرین در این جلسه خواستار تسریع در پرداخت مطالبات نشریات توسط شهرداری اهواز شدند و گفتند:  تسریع در امر مطالبات نشریات بسیاری از مشکلات این قشر را رفع خواهد کرد.

همچنین توجه هرچه بیشتر به مقوله فرهنگ شهروندی از دیگر موضوعات مطرح  شده در این جلسه بود و اعلام شد: شهرداری در این زمینه باید تلاش های جدی تری را انجام دهد. البته در حال حاضر نیز کارهای خوبی در این زمینه صورت گرفته که باید تداوم پیدا کند.

حوزه شهری به عنوان یکی از مهم ترین بخش های خبری موضوع مطرح شده در این جلسه بود که مقرر شد به این بخش  توجه بیشتری صورت گیرد و تصریح شد: رسانه ها  باید به این حوزه توجه ویژه ای داشته باشند زیرا این حوزه اساس موضوعات خدماتی هر شهری را شامل می شود.

در این نشست نمایندگان نشریات نورخوزستان، فرهنگ جنوب، عصرکارون، توسعه جنوب، نسیم خوزستان، ایام خوزستان، آنزان، اقتصاد خوزستان و چشم انداز حضور داشتند.

لازم به ذکر است طی روزهای آتی نشست هم اندیشی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری اهواز با نشریات سراسری و خبرگزاری های استان نیز برگزار خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار