شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۹۳۳
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۱ - ۲۳:۰۷

رئيس دانشگاه آزاد اسلامي شوشتر گفت: موانع موجود براي احداث بيمارستان دانشكده علوم پزشكي دانشگاه آزاد اسلامي شوشتر برطرف شده است.

دكتر سروش زرين آبادي در چهارمين جلسه هيئت مشورتي دانشگاه آزاد اسلامي شوشتر اظهار داشت: موانع موجود براي احداث بيمارستان دانشكده علوم پزشكي شوشتر دانشگاه آزاد اسلامي برطرف شده است.

وي افزود: با پيگيري هاي انجام شده امروز رئيس دانشگاه علوم پزشكي جندي شاپور اهواز موافقت خود را با احداث بيمارستان دانشگاه آزاد در سطح شهرستان شوشتر اعلام كرد و به زودي صورت جلسه اي براي اين مهم به دانشگاه آزاد اسلامي ارسال خواهد شد.

زرين آبادي با تاكيد بر اينكه اخذ مجوز براي احداث اين بيمارستان زمان زيادي را به خود اختصاص داد، تاكيد كرد: براي متقاعد كردن دانشگاه علوم پزشكي اهواز زمان زيادي صرف شد تا اين مجوز اخذ شود و در شرايط كنوني اصلي ترين مانع در اين باره برطرف شده است.

وي تاكيد كرد: در مرحله بعد بايد مكاتبات لازم را با سازمان مركزي دانشگاه آزاد اسلامي براي آغاز ساخت و ساز بيمارستان انجام دهيم.

وي با اشاره به فعاليت هاي پژوهشي در اين دانشگاه تاكيد كرد: دانشگاه آزاد اسلامي واحد جامع شوشتر در بخش تحقيقات و پژوهش در كشور داراي جايگاه بسيار خوبي است و به اين دليل اين دانشگاه توانسته است با رايزني هاي فراوان در راستاي اخذ مجوز مجله معتبر بين المللي ISI موفق شود و در اين باره مجوزهاي لازم اخذ شده است.

وي با اشاره به اينكه در شرايط كنوني دانشگاه آزاد اسلامي واحد جامع شوشتر از نظر تعداد مجلات علمي مقام بسيار خوبي دارد، تاكيد كرد: در شرايط كنوني دانشگاه آزاد اسلامي واحد جامع شوشتر در جنوب غرب كشور مقام نخست را از نظر تعداد مجلات علمي دارد و اين افتخاري براي اين دانشگاه محسوب مي شود.

اين مقام مسئول با اشاره به اينكه در كشور جايگاه دانشگاه آزاد اسلامي واحد شوشتر بسيار خوب ارزيابي مي شود، خاطر نشان كرد: در سطح كشور دانشگاه آزاد اسلامي واحد شوشتر از نظر تعداد مجلات علمي در جايگاه بسيار خوبي است و به اين دليل تا كنون مجوز نشر هفت مجله علمي براي اين دانشگاه اخذ شده است.

زرين آبادي با اشاره به اينكه دانشگاه آزاد اسلامي واحد شوشتر تلاش دارد تا محصولات فرهنگي و علمي جديد را در توليدات خود قرار دهد، گفت: در سال جاري با تلاش هاي انجام شده كوشيده ايم تا سطح تدريس در مقاطع تحصيلات تكميلي را ارتقا دهيم و به اين دليل تعداد شركت كنندگان در هر كلاس را در مقطع كارشناسي ارشد كاهش داده ايم.

وي خاطر نشان كرد: تلاش شده تا بر منابع مالي و هزينه اي دانشگاه نظارت جدي شود و در اين باره كوشيده ايم تا ميزان هزينه ها براساس بهره وري كاهش دهيم تا بهره وري از منابع مالي افزايش يابد و از هدر رفت منابع مالي و انساني جلوگيري شود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار