شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۰۴۶۰
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۲
در هفتمین روز از نوروز95
دکتر ساسان موگهی معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه ...
روز شنبه 7 فروردین ماه 95، دکتر ساسان موگهی معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه به همراه امرالله مردانی معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان ایذه و علی شهپری مدیر بیمارستان شهدای ایذه از اورژانس و بخشهای مختلف بیمارستان 155 تختخوابی شهدای شهرستان ایـذه بازدید نمودند.

موگهی این بازدید را در راستای نظارت هاي مستمر اعضاء هیئت رئیسه دانشگاه از مراکز بهداشتي و درمانی تابعه در ایام نوروز برشمرد و گفت: در بررسی های انجام شده از بخشهای مختلف بیمارستان، وضعیت کیفی و کمی خدمات ارائه شده به بیماران مراجعه کننده مورد ارزیابی قرار گرفت که خوشبختانه شاهد ارائه خدمات با کیفیتی به مراجعه کننده ها به بیمارستان بودیم.

وی در این بازدید ضمن عیادت از بیماران بستری در بیمارستان شهدای ایذه با بیماران و همراهان بیمار به گفتگو پرداخت و افزود: در گفتگو با بیماران و همراهان بیمار، از چگونگی روند رسیدگی خدمات ارائه شده به بیماران سوال شد که همگی از وضعیت و خدمات ارائه شده ابراز رضایت نمودند.

شایان ذکر است که شهرستان ایذه به لحاظ قرار گرفتن در مسیر مواصلاتی کشور به استان خوزستان و جنوب کشور، در ایام نوروز پذیرای مسافران و گردشگران فراوانی بوده که این موضوع در مراجعات پر شمار مردمی به مراکز درمانی و بیمارستان شهدای شهرستان ایـذه تاثیر گذار می باشد.




نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار