شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۰۵۰
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۳

شوشان/ عبادی :

از سری مسابقات فوتبال لیگ نوجوانان باشگاههای خوزستان عصر روز یکشنبه بیست و هشتم خردادماه در استادیوم 22 بهمن بهبهان تیمهای کارگر هندیجان و شهدای صف بهبهان به مصاف هم رفتند که تیم کارگر هندیجان در یک بازی برتر و هجومی توانست با دو گل به برتری دست پیدا کند.

بازی دو تیم در حالی آغاز شد که حملات بچه های هندیجان و دو موقعیت شوت زنی این تیم در همان دقایق ابتدایی بازی حکایت از انگیزه بالای این تیم برای کسب هر سه امتیاز داشت. این انتظار در دقیقه 25 بازی و روی ضربه سر زیبای مسعود قنواتی به سر آمد و کارگر در نیمه اول با همین تک گل به رختکن رفت. نیمه دوم با فشار تیم بهبهانی همراه شد. تا اینکه در دقیقه 51 داور بر اثر تمارض بازیکن تیم شهدای صف اعلام یک ضربه پنالتی نمود که این فرصت با بی دقتی بازیکن تیم بهبهان به هدر رفت.

بازی در دقایق باقی مانده بیشتر در میانه میدان دنبال می شد.تا اینکه در دقیقه 85 قنواتی بار دیگر با هوشیاری تمام گل دوم خود و تیم کارگر را به ثمر برساند. اما تیم شهدای صف بهبهان علاوه بر شکست در خانه اخلاق را هم باخت تا با به وجود آوردن صحنه های زشت و زننده جو متشنجی را در بیرون استادیوم به وجود بیاورد و پای شکایت و کلانتری به وسط کشیده شود.

واقعا نمی توان با توجه به اینکه این بچه ها در سنین نوجوانی قرار دارند به این کار تیم بهبهانی چه گفت . مگر به هرکس باید مجوز حضور در کنار نوجوان و ... را داد ،


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار