شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۰۶۴۱
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۲
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان از آمادگی پلیس راهور استان برای کنترل تردد در روزهای 12 و 13 فروردین‌ماه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خوزستان، سرهنگ قاسم قدرتی ضمن اعلام آمادگی کامل پلیس راهنمایی و رانندگی استان در روزهای 12 و 13 فروردین، اظهار کرد: با توجه به این‌که انتظار می‌رود بیشترین حجم تردد وسایل نقلیه را در روزهای 12 و13 فروردین در استان شاهد باشیم، طرح ترافیکی پلیس راهور خوزستان برای تمامی مسیرها و بر حسب موقعیت تفرجگاه‌ها، آماده و ابلاغ شده است.

وی از تحت پوشش قرار گرفتن مسیر اهواز- باوی و مسیرهای شرقی و غربی ساحلی شهر اهواز به صورت ویژه در روزهای 12 و 13 فروردین ماه خبر داد و گفت: تیم‌های تست سلامت و اعتیاد پلیس راهور در این روز آماده هستند و به رانندگان توصیه می‌کنیم که از رانندگی مخاطره‌آمیز در این روزها پرهیز کنند.

قدرتی با اشاره به ممنوعیت استفاده وانت‌بارها برای انتقال مسافر در قسمت بار خودروز در روزهای 12 و 13 فروردین افزود: پلیس راهور استان با این تخلف وانت‌بارها، به شدت و به صورت قانونی برخورد خواهد کرد.

وی توصیه کرد: موتورسواران از کلاه ایمنی در هنگام استفاده از موتورسیکلت استفاده کنند. همچنین رانندگان از پارک کردن خودروها به صورت دوبله و عمود بر خیابان به دلیل محدود بودن عرض خیابان‌ها خوددداری کنند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان ادامه داد: امید است با همکاری شهروندان و رانندگان با پلیس راهور و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در روزهای 12 و 13 فروردین، شاهد به موقع و به سلامت رسیدن شهروندان به مقصدهایشان باشیم.

وی به طرح‌های پلیس راهور استان خوزستان جهت روان‌سازی ترافیک شهری به خصوص در شهر اهواز و در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروزی اشاره کرد و گفت: اولویت‌های پلیس راهور استان، برخورد با تخلفات حادثه‌ساز و حضور و چینش هدفمند نیروهای پلیس راهور در نقاط حساس در جهت پیشگیری از بروز حوادث حادثه‌ساز ترافیکی بوده است.

قدرتی با اشاره به این‌که عدم توجه به جلو، بیشترین علل تصادفات درون‌شهری را به خود اختصاص داده است، اظهار کرد: استفاده از تلفن همراه حین رانندگی، حواس‌پرتی راننده، تخطی از سرعت مطمئنه، تغییر مسیر ناگهانی، عدم رعایت حق تقدم و حرکت در جهت خلاف جهت، از علل دیگر تصادفات درون‌شهری است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار