شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۱۶۶۲
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰
انتصاب اولین بخشدار زن در خوزستان
به گزارش شوشان ، هر چند انتصاب هشت بخشدار زن در خوزستان در سال گذشته ناکام ماند اما فروردین ماه امسال ، انتصاب اعظم شنبدی به عنوان اولین بخشدار زن ...
 شوشان: آذر ماه سال 94 ، انتصاب هشت زن به‌عنوان بخشدار در مناطق مختلف خوزستان در صدر اخبار رسانه ای قرار گرفت اما دیری نپایید که این انتصابات تبدیل به چالشی برای استاندار شد.

بر این اساس و بر طبق حکم مقتدایی ، مریم عیوض زاده بخشدار مرکزی اهواز، سحر احمدی آرپناه بخشدار مرکزی لالی، اعظم شنبدی بخشدار مرکزی هندیجان، بلقیس حسینی بخشدار مرکزی ماهشهر، حمیده آلبوعشیره بخشدار مرکزی خرمشهر، بتول سعیدی زاده بخشدار مرکزی آبادان، لیلا مسحنه بخشدار مرکزی شهرستان شوش و معصومه خنفری بخشدار مرکزی کارون شدند.

هنوز چندی از رسانه‌ای‌شدن حکم عبدالحسن مقتدایی، استاندار خوزستان نگذشته بود و این خبر داشت دست به دست می‌چرخید که خبر دیگری این انتصاب‌ها را که نویدبخش بهبود جایگاه زنان در سازمان‌ها و نهادهای دولتی بود، بر هم زد؛ خبری به این شرح: «وزیر کشور ، حکم هشت بخشدار زن خوزستانی را تعلیق کرد».

هر چند انتصاب هشت بخشدار زن در خوزستان در سال گذشته ناکام ماند اما فروردین ماه امسال ، انتصاب اعظم شنبدی به عنوان اولین بخشدار زن در خوزستان ، فضا را برای چنین انتصاباتی مهیا نمود. 



به گزارش شوشان ، معارفه اولین بخشدار زن با حضور مشاور استاندار خوزستان در امور بانوان برگزار و اعظم شنبدی رسما بخشدار مرکزی هندیجان شد. الهه موالي زاده  در نشست شوراي اداري شهرستان هنديجان اظهار كرد: براي مشاركت زنان در همه برنامه هاي اقتصادي ، سياسي و اجتماعي ابتدا به آموزش نياز است. وي افزود: بزرگترين هدف مشاوران بانوان بالابردن سطح آگاهي زنان از طريق ارائه آموزش هاي لازم در حوزه هاي بهداشت روان و اقتصاد خانه است.

وي گفت: در جامعه ما توسعه را برابر با اشتغال قرار داده اند در حالي كه توسعه به معناي مشاركت و حضور در همه زمينه هاست و از نقش زنان در همه ابعاد زندگي اجتماعي مي توان استفاده كرد.
موالي زاده افزود: اولين خاكريز اقتصاد مقاومتي خانه است و بانوان به عنوان اولين سربازان در خط مقدم آن قرار دارند و آگاهي هاي لازم در اين خصوص مي بايست به بانوان داده شود تا مثمر ثمر واقع شوند.

وي ادامه داد: نگاه شعاري مي بايست تبديل به روش هاي كاربردي گردد و كاربردي ترين روش ها با آموزش شروع مي شود.
وي تاكيد كرد: مجرب ترين اساتيد در حوزه تعليم و تربيت، آموزش خانواده و مباحث كاربردي شيوه هاي اقتصاد خانه از طرف استانداري خوزستان آمادگي دارند تا با درخواست فرماندار آموزش هاي لازم را در كليه ادارات شهرستان ها به انجام رسانند.



مطالب مرتبط
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
انتشار یافته: ۵
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۴
comment
0
3
comment خانم بخشدار در اهواز که زودتر مشغول بکار شد، البته بی سر و صدا...
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۶
comment
0
2
comment سلام حکم بخشداران ابلاغ شودچرااعلام نمیشوداگربخشدارهستندچراعضوشورای شهرهستنداین نقض صریح قانون است درماهشهرچه خبراست ازبی قانونی چراکسی پیگیری نمیکند
comment
موسوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۷
comment
3
0
comment به کوری چشم دشمنان خانم بخشدار اهوازالان 3ماه شروع بکار کرد
comment
لویمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۷
comment
0
2
comment متاسفانه شروع بکار کرد ولی سررشته ای از کار ندارد و کار را سپرده به شورای بخش وانها از بی تجربه بودن بخشدارمحترم اهواز [...] وانتصاب و عزل میکنن واصلا بخشدار راحساب نمیکنن که این بی سابقه بوده
comment
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۸
comment
0
0
comment اقاى لويمي همه اين عزيزان دوره مديريت بخشدارى دوده اند اگر عزل و نصبي ميشود با دستور فرماندارهاست
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار