اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۱۷۵
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۱ - ۰۶:۱۶

شوشان : دکتر ناصر سودانی نماینده مردم اهواز در گفتگو با شوشان در خصوص ترکیب نمایندگان مجلس نهم در کمیسیون های مجلس گفت : نمایندگان در انتخاب کمیسیون ها آزادند اما بررسی صلاحیت ها با توجه به سوابق، تخصص و تحصیلات نماینده توسط شعب تعیین شده مجلس صورت می گیرد.

نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس نهم می گوید : نمایندگان خوزستان نیز با توجه به ظرفیت های موجود در استان و لزوم پاسخگویی به مطالبات شهروندان کمیسیون های خود را انتخاب می کنند.

وی ادامه می دهد: در این راستا حدود 11 نفر از مجموع 18 نماینده خوزستان کمیسیون انرژی را برگزیدند که با نظر شعب رسیدگی این تعداد به 7 نفر کاهش یافت که چهار نفر باقی مانده کمیسیون کشاورزی را به عنوان اولویت دوم خود انتخاب کردند.

به عقیده سودانی نمایندگان خوزستان موفق شدند در کمیسیون های مهم و اساسی مجلس نظیر کمیسیون انرژی، کشاورزی ، برنامه و بودجه، آموزش و تحقیقات، شوراها و امنیت داخلی و صتایع و معادن حضور داشته باشند.

نایب رییس اول و دبیر اول در کمیسون انرژی، و نایب ریسی دوم، سخنگویی و دبیر کمیسون کشاورزی به نمایندگان خوزستان اختصاص یافت. سودانی عدم وجود نماینده در کمیسیون فرهنگی با توجه به معضلات فرهنگی استان را قابل جبران می داند و می گوید : این سومین دوره متوالی است که نمایندگان خوزستان در کمیسیون فرهنگی حضور ندارند اما این عدم حضور نافی پیگیری ها و تلاش های نمایندگان برای اختصاص بودجه های لازم برای پروژه های فرهنگی و سایر فعالیت ها در این حوزه نیست.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار