شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۲۵۰
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۱ - ۲۱:۳۹

هفت کشتی‌گیر و یک مربی خوزستانی جهت حضور در مسابقات بین‌المللی آکیف‌پریم ترکیه و قهرمانی آسیا به عضویت تیم‌ملی کشتی فرنگی نوجوانان درآمدند.

به نقل از روابط عمومی هیات کشتی استان، مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی نوجوانان آکیف‌پریم ترکیه از نهم تیرماه به مدت چهار روز در شهر ریزه این کشور با حضور پنج بازیکن خوزستانی که به عضویت ثابت تیم‌ملی درآمده‌اند، برگزار می‌شود.

علی‌رضا عبدولی در وزن 50 کیلوگرم و شاهین ناصرپور در وزن 54 کیلوگرم هر دو از اندیمشک، حسین اسدی در وزن 58 کیلوگرم از ایذه، محمد بیرانوند در وزن 85 کیلوگرم از اندیمشک و مهران دیناروند در وزن 100 کیلوگرم از شوش، فرنگی‌کاران خوزستانی تیم‌ملی در این مسابقات خواهند بود.

همچنین در لیست 10 نفره تیم‌ملی کشتی فرنگی نوجوانان، دو بازیکن به همراه یک مربی خوزستانی در ترکیب نهایی تیم‌ملی جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا قرار گرفتند. این رقابت‌ها از 15 تیرماه به مدت چهار روز در شهر بیشکک قرقیزستان انجام خواهد شد.

احسان محمدی در وزن 42 کیلوگرم از ایذه و کیانوش ولی‌زاده از اندیمشک در وزن 46 کیلوگرم، ورزشکاران خوزستانی عضو تیم‌ملی کشتی فرنگی نوجوانان هستند. همچنین سیامک قیطاسی به عنوان مربی از اندیمشک راهی این مسابقات می‌شود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار