اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۲۹۷۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۱:۱۴
شوشان : سید شریف حسینی نامزد دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه اهواز، کارون، باوی و حمیدیه که با شعار رفع تبعیض وارد رقابت های انتخاباتی شده است در خصوص تبعیض موجود در خوزستان گفت:

* اگر بخواهیم مشکلات استان را اولویت بندی نماییم اولین و مهمترین چالش را بیکاری نمی دانم. شاید از هر کسی سوال شود که اولین مشکل چیست می گوید بیکاری . زیرا در هر خانواده ای یک یا چند بیکار وجود دارد. به نظرم مشکل اول استان نگاه تبعیض آمیز در همه لایه هاست. همیشه گفته ام که وجود قومیت ها در استان یک ظرفیت است اما نباید نگاهی تبعیض آمیز به قومیت ها داشت. این تبعیض ها چند لایه دارد ؛ تبعیض قومیتی و نگاه چندگانه در انتصابات و استخدام هاست. نباید هیچ شهروندی از هر قومی احساس کند که با دید یک شهروند درجه دوم به او نگاه می شود.

* لایه دوم تبعیض، تبعیض بین یک قومیت و به عبارت بهتر تبعیض طایفه ای ست که در استخدام ها و ... ملاک طایفه قرار می گیرد. 

* تبعیض سوم ، تبعیض خانوادگی و فامیلی ست که متاسفانه مشاهده شده در یک شرکت یا سازمان ، یک مدیر ، خواهر و خواهر زن و برادر و ... خود را به استخدام در آورده است و این یک فاجعه است.

* اگر ظرفیت های شغلی خوزستان درست تقسم شود و چیزی به نام تبعیض و پارتی و ... برداشته شود و اگر در استان با مدیری که در جهت تبعیض گام برمی دارد برخورد شود دیگر چیزی به نام بیکاری به این شکل وجود نخواهد داشت. 

* اگر به مجلس راه یابم مرحله سوم نمایندگی من مبارزه با این رفتارهاست. تمام وقت خود را صرف این می کنم تبعیض ها برداشته شود و با هر کسی در هر جایگاهی که بخواهد نگاه تبعیضی به مردم داشته باشد برخورد خواهم کرد چرا که این تبعیض ها نظر دولت و نظام نیست. 
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
انتشار یافته: ۲
comment
comment
رحیمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۵
comment
0
1
comment از بنيانگذاران تبعیض غالب نمایندگان مجلس هستند. بعنوان نمونه فرد یا افرادی را سراغ دارید که نسبت فامیلی با نمایندگان محترم مجلس داشته باشند و بیکار و یا دارای شغل مناسب نباشد، این عین تبعیض است!
comment
زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۵
comment
0
1
comment آقاي سيد شريف من در ارگاني كار ميكنم كه [...] و حتي به درخواست و سفارش شما بوده پس يك امر طبيعي هست و اين تبعيض نيست و شعار شما چند ابهام دارد كه اين ميتواند شعار تبليغاتي باشد
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار