اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۳۵۱۳
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۹
وزير كشور دولت اصلاحات گفت: با برچسب زدن، بداخلاقي و تهمت زدن نمي توان كشور را اداره كرد.

به گزارش ايرنا، حجت الاسلام والمسلمين عبدالواحد موسوي لاري عصر چهارشنبه در همايش بزرگ اصلاح طلبان ايلام اظهار كرد: نمي توان با تخريب، بداخلاقي و تهمت زدن بخش هاي از جامعه را از فعاليت باز داشت كه اين به نفع كشور نيست.

وي افزود: كشور نياز به اميد، آرامش، شادابي و ايجاد نشاط جوانان دارد كه بايد با ميدان دادن به عاشقان خدمت به كشور و سربلندي نظام مسير خدمتگزاري به آنان را باز كرد.
عضو مجمع روحانيون مبارز كشور تاكيد كرد: نبايد جوانان و دلسوزان كشور و نظام را از خدمت رساني محروم كرد، بايد شرايطي فراهم شود كه جوانان ما بفهمند كه مديران آينده جامعه هستند.

وزير كشور دولت اصلاحات با اشاره به شعار اصلاح اطلبان گفت: وقتي كه در شوراي عالي اصلاحات بحث شعار براي انتخابات مجلس دهم مطرح شد همه نيروهاي اين جريان سياسي جمع شدند و سه عنوان اميد، آرامش و رونق اقتصادي را انتخاب كردند كه اولويت اصلي جريان اصلاح طلبي براي پيشرفت و رشد كشور است.

موسوي لاري افزود: باورم اين است كه اگر دولت در راستاي خدمت رساني گام بردارد نياز به وجود مجلس همراه و همگام دارد كه به طور قطع با همفكري و هم افزايي اين دو نهاد مهم بسياري از مشكلات و نشدني ها امكان تحقق خواهد يافت.

وي بيان كرد: ملت بايد بداند با اميد به خداوند متعال و همت و عزم بالاي جوانان و فرزندان غيور آينده خودش را ترسيم خواهد كرد. وزير كشور دولت اصلاحات با طرح پرسش هايي افزود: چرا نبايد مردم احساس كنند كه فضاي آينده متعلق به آنان است و با اميد گام هاي بلندي براي آباداني كشور بردارند.

موسوي لاري اظهار كرد: زماني اميد ايجاد مي شود كه مردم احساس كنند كه در سرنوشت خود موثر هستند، چرا بايد به گونه اي رفتار شود كه عده زيادي از فرزندان علاقه مند به نظام به بهانه هاي مختلف رد صلاحيت شوند.

وي ادامه داد: چرا نبايد براي كساني كه خدمت مي كنند عرصه و فضاي آزاد وجود نداشته باشد و به يك عده بگويند كه با حمايت و هدايت به مقصد مي رسيد و به عده ديگر بگويند راه براي شما باز نيست. وي تاكيد كرد: افراط گرايان جز خودشان هيچ كس را بر حق نمي دانند، زيرا جامعه ما جامعه اي متكثر است كه تنوع سليقه ها و برداشت هاي مختلفي دارد.

موسوي لاري افزود: وقتي كه همه قانون اساسي، نظام، رهبري و دولت را قبول دارند چرا عده اي كوشش مي كنند اكثريتي از جامعه را حذف كنند. وي افزود: همه ما بايد با اخلاص تمام زير چتر قانون اساسي خدمت كنيم و با افراط و پرخاشگري به هيچ جا نمي رسيم.

وي بيان كرد: آرامش در گفتار و عمل و روش يكي از شعارهاي اصلاح طلبان است، جرياني كه از بنيانگذاران اصلي جمهوري اسلامي و وفاداران به كشور هستند. وزير كشور دولت اصلاحات خطاب به مخالفان اين جريان گفت: اجازه دهيد ديدگاه و سليقه هاي مختلف مطرح و عرضه شود و داوري مردم را بپذيريد، مردم ما همه بالغ و رشيد هستند و مي دانند بايد چكار كنند.
وي ادامه داد: ما منادي آرامش هستيم و اعتقاد داريم كه جامعه با تضارب آرا و افكار بايد اداره و مديريت شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار