اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۳۵۳۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۸
استاندار خوزستان گفت: باید پنج یا شش نفر از وزرای کابینه از خوزستان باشند. همچنین باید حداقل سه مدیر استانی لایق را در وزارتخانه ها داشته باشیم.

به گزارش مهر، عبدالحسن مقتدایی شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی خوزستان اظهار کرد: خوشحالم که دستور کار شورای برنامه ریزی سبک تر شده و به تدریج کارهای جاری محدودتر شده و بیشتر بر انجام کارهای اساسی و زیربنایی متمرکز خواهیم شد.

وی افزود: باید به گونه ای برخورد کنیم که کارها اساسی و ریشه ای انجام شده و مشکلات نیز حل شوند. هرچند که متأسفانه در گذشته این استان همیشه زور خود را به التماس داده ایم ولی باید در هر شرایطی با توجه به اقتضای امکانات و مسئولیت باید اتفاقی را رقم بزنیم که در سطح ملی و بعد استانی اثرگذار باشد.

استاندار خوزستان تصریح کرد: شهرک های کشاورزی اگر در خوزستان راه اندازی شوند جزو موارد خاص خواهند شد. البته در کنار این شهرک ها باید ستاد شیلات استان را فعال تر کرده و از این فرصت در راستای بهره منده هرچه بیشتر از ظرفیت های بخش شیلات استان استفاده کنیم.

مقتدایی بیان کرد: نظم در شورای برنامه ریزی استان باعث شد تا این شورا جای خود را در سطح ملی باز کند. خوشبختانه اکنون هرچیزی که استان های دیگر نتوانند انجام دهند را با توجه به برنامه ریزی ها و هماهنگی های خوبی که در خوزستان وجود دارد، می توانیم انجام دهیم.

وی تأکید کرد: رفت و آمد مسئولان کشوری به خوزستان باید خروجی داشته باشد. همچنین برگزاری سمینار، همایش و گردهمایی های مختلف در استان خوزستان باید خروجی هایی برای این استان داشته باشد و برگزاری صرف اصلا فایده بخش نیست.


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
comment
comment
كريم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۹
comment
0
0
comment اقاي مقتدايي فقط شعار ميده در استانداري نگاه كنيد ايشان [بعضا] مديران درجه سه عتيقه وكم سواد را بكار گرفت درحالي كهمدي ان لايق كه در دولت قبل خانه نشين شدند كماكان خانه نشين هستند استاندار عزيز شما در استان درست كار كن كشور پيشكش
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۹
comment
0
0
comment لابد یکی از وزیران هم باید خودش باشد
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۲
comment
0
0
comment جناب آقای مقتدایی آیا خودت به این حرفها که می زنی معتقد هستی ! پس چرا خوزستانیهای مدیر و توانا در دوره جنابعالی خانه نشین شده و یا به واسطه شما برکنار شده اند و در ادارات بیکار نشسته اند .
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار