شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۳۹۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۶

رئیس اداره مسکن و راه‌سازی شوشتر گفت: سامان‌دهی روستای «دره‌نوح» شهرستان شوشتر و ساخت واحدهای جدید در محل این روستا در شرایط کنونی به مرحله سقف رسیده است.

حسین پنبه‌دانه در گفت‌وگو با فارس در شوشتر اظهار داشت: سامان‌دهی سکونت‌گاه‌های غیر رسمی در سطح شهرستان شوشتر با ساخت واحدهای مسکونی در منطقه دره نوح در دو فاز اجرایی می‌شود که در فاز نخست، ساخت 168 واحد مسکونی آغاز شده است.

وی با اشاره به مراحل ساخت و امتیازهایی که دولت به ساکنان این روستا داده است، افزود: هر خانواده ساکن روستای دره نوح شوشتر 50 میلیون ریال به صورت بلاعوض و 200 میلیون ریال به صورت وام ساخت مسکن دریافت می‌کند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی بیش از شش ماه از آغاز ساخت و ساز در این منطقه می‌گذرد و همه واحدهای ساختمانی به مرحله سقف رسیده است.

پنبه دانه با اشاره به زمان اتمام این پروژه افزود: قرارداد این پروژه 18 ماه از زمان آغاز بوده و قرار است در یک سال آینده به اتمام برسد.

وی درباره فاز دوم این طرح سامان‌دهی سکونتگاه‌های غیر رسمی در شهرستان شوشتر گفت: در این منطقه قرار بود 132 واحد مسکونی دیگر در فاز دوم طرح ساخته شود اما به دلیل همجواری با منازل تیپ 45 تکاور این موضوع محقق نشد و تاکنون قادر به ساخت و ساز در فاز دوم طرح نبوده‌ایم.


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
حامدزمانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
comment
0
0
comment سی سال همش دروغ هیچکار نمیکنند فقط مسولیین بودجه رومیخورند،بعدش این پروژه اقای [...] اصلن با اهالی دره نو اصلن صحبت نکرده منزل جدید ارپتمانی به جای منزلتون میدیم راضی یانه همش سرخود اگ زور بگن زور؟هرچند همین کار رو هم باز ناتمام گزاشتن بودجه روخوردند،ما اهالی درنوه در همان زمین های منازل خودمان میخواهیم زندگی کنیم بیان رسیدگی کنند خیابان بندی کنند هرچقد از خانه هایمان راجاده و خیابان گرفت مشکلی ندارد
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار