اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۴۲۶۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۷
شوشان: شریفی مشاور مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان آخرین اخبار تکمیلی و جزئیات هجوم به آموزشگاه معراج ناحیه چهار اهواز را تشریح کرد

مشاور مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان اظهار داشتند؛ متاسفانه  15 اردیبهشت امسال رادیو ایران خبری با حاشیه سازی فراوان پخش کرد که در آن اذعان داشته مردانی به مدرسه ابتدایی دخترانه معراج ناحیه چهار اهواز حمله کرده و حجاب را از سر معلمان کشیدند.

وی افزود: چنین خبری باعث تاثر هموطنان شد درحالی که هجوم والدین دانش آموز (مادر دانش آموز و دوتن از بستگانش) به دبستان نشات گرفته از دعوای دانش آموزان خارج از محیط مدرسه بوده و بلافاصله به دستور مدیر کل آموزش و پرورش کار گروهی ویژه مرکب از واحدهای حراست و حقوقی ضمن حضور در محل و دلجویی از معلمان، با اعلام شکایت در مراجع قضایی و انتظامی پرونده ای در همین رابطه تشکیل و با قاطعیت تمام توسط مراجع ذیصلاح در حال رسیدگی و پیگیری است.

مشاور مدیرکل آموزش و پروش خوزستان بیان کرد: خبرنگار رادیو ایران به نقل از منابع غیر موثق و بی اطلاع و همچنین با شانتاژ خبری و اغراق باعث جریحه دار شدن افکار عمومی و فرهنگیان عزیز شده است.

محمد شریفی ضمن ابراز تاسف بیان داشتند؛متاسفانه بعضی از رسانه ها به استناد خبر جنجالی و اغراق آمیز رادیو ایران را مورد بازنشر قرار داده و حتی حاشیه هایی به خبر مذکور اضافه کردند که اموزش و پرورش استان نسبت به طرح شکایت و دلجویی از معلمان اقدامی انجام نداده است.

وی ادامه داد: بی توجهی آموزش و پرورش نه تنها صحت ندارد بلکه بدینوسیله ادعاهایی از این قبیل تکذیب می شود. مستندات موجود و پرونده های مطروحه در مراجع صلاحیت دار مبین حساسیت، قاطعیت و پیگیری سریع آموزش و پرورش استان است.

تشریح اقدامات انجام شده در دادگاه

مشاور مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان یادآور شد: تکمیل پرونده در کلانتری 15، ارجاع پرونده به معاون دادستانی، ارجاع پرونده به شعبه 17بازپرسی و نوشتن گزارش کار کامل و گرفتن دستورات قضایی از جمله اقدامات اولیه آموزش و پرورش استان بود.
شریفی اضافه کرد: اعزام مامورین کلانتری 15به درب منزل ولی مهاجم در روز حادثه، احضار وی با قید جلب فردای روز حادثه ساعت 9 صبح در کلانتری و اعزام به دادگاه به همراه شکات و نماینده حقوقی، صدور قرار و حكم جلب خاله و شوهر خاله دانش آموز بعنوان همدستان مادر دانش آموز و تشکیل پرونده پزشکی قانونی جهت احقاق حق مصدومان حادثه نیز از دیگر اقدامات انجام شده آموزش و پرورش خوزستان بود

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
comment
0
0
comment جناب آقای قاضی لطفا تصور کن جای معاون مدرسه [از نزدیکان شما] بوده حالا حکم چیست؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار