شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۴۳۷۸
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۷
همايش سالروز آزاد سازي هويزه صبح امروز در تالار شهرداري اين شهر برگزار شد.

نماينده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهيري در اين مراسم  گفت:  18 ارديبهشت ماه سال 60 هرگز از يادها نمي رود؛ در آن روز حماسه بزرگ آزاد سازي هويزه با حضور عشاير غيور منطقه، رزمندگان سپاهي، ارتشي و بسيجي رقم خورد.

آيت الله حيدري افزود: مردم اين شهرستان با همان عزم و اراده اي که در طول دفاع مقدس در دفاع از کشور حضور داشته اند امروز هم ولايتمدار، وطن دوست و فداکار در خدمت کشور و رهبري هستند و با شکوه خاصي سالروز ازاد سازي هويزه را از دست دشمن بعثي جشن مي گيرند.

وي تصريح کرد:  مردم خوزستان از هر قومي با وحدت و انسجام حافظ نظام جمهوري اسلامي هستند  و شهداي دفاع مقدس، اين استان را به نماد مقاومت و دفاع تبديل کرده است ؛ شهدايي که از مولاي خود حسين الگو گرفته و ازاده زيسته اند و در مقابل دشمن سر خم نکردند.

 نماينده مردم  خوزستان در مجلس خبرگان رهيري ادامه داد: مردم خوزستان ادامه دهنده راه امام حسين ع  و اهل بيت بوده  و از  پيروان اصيل تشيع بشمار مي روند.

وي با بيان اين که خوزستان دروازه ورود تشيع به کشور است گفت: مردم اين استان چه عرب چه غير عرب  پيرو اصيل تشيع هستند  و  خط اول مقابله با تکفيري ها و کافران بوده و هستند.

اجراي سرود به زبان عربي و فارسي در مدح حماسه 18 ارديبهشت سال 60 از ديگر قسمت هاي اين برنامه بود.

در اين همايش عشاير منطقه، مردم هويزه، جمعي از مسولان استاني و نظامي حضور داشتند. همچنين در پايان اين مراسم از سه خانواده شهيد و جانباز تقدير شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار