شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۴۴۴
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۱ - ۰۵:۴۱

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان گفت: در هفته صنعت و معدن 36 طرح عمرانی و 20 واحد صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان افتتاح می‌شوند.

رضا طاهري در اين خصوص اظهاركرد: افتتاح 20 واحد صنعتی 654 نفر اشتغالزایی به همراه خواهد داشت. سرمایه گذاری در این بخش نيز 604 هزار میلیون ریال است.

وی از جمله محصولات تولیدی این واحدهای صنعتی را بتن آماده، چینی‌آلات بهداشتی، مصنوعات MDF، صنایع غذایی و بسته‌بندی، دوده صنعتی، بلوک سقفی، درب و پنجره UPVC و سنگ صنعتی برشمرد.

ريیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان افزود: این واحدهای صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی شهرستان‌هاي آبادان، خرمشهر، دزفول، شوش، ایذه و گتوند مستقرند.

وی اعتبار هزينه‌ شده براي طرح‌های عمرانی قابل افتتاح و آماده بهره‌برداری در شهرک‌ها و نواحی را بالغ بر 114 میلیارد ریال عنوان‌كرد و گفت: این طرح‌ها شامل گازرسانی، شبکه توزیع آب، شبکه فاضلاب، خیابان‌سازی، جدول‌کاری، آبیاری قطره‌ای و شبکه روشنایی می‌باشد که در 21 شهرستان آماده افتتاح و بهره‌برداری است.

همچنين قرار است به مناسبت روز صنعت و معدن واحدهاي صنعتي و معدني برتر انتخاب و معرفي مي‌شوند. ميزان توليد، فروش و صادرات، هزينه‌ انرژي‌هاي مصرفي، تحقيق، نوآوري و آموزش نيروي انساني از جمله ملاك‌هاي انتخاب واحد صنعتي نمونه است.

ميزان استخراج، رعايت مسايل زيست محيطي و منابع‌طبيعي، تعداد افراد بيمه‌شده، مسايل ايمني و بهداشت و پرداخت حقوق دولتي نيز از ملاك‌هاي انتخاب يك واحد معدني بدتر مي‌باشد. واحدهاي نمونه سال 91 براساس عملكرد اين واحدها در مقايسه با عملكرد سال‌هاي 90 و 89 انتخاب مي‌شوند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار