شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۴۷۶۹
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۰
با حضور مدیرکل امور شهری و شوراها، فرماندار شهرستان کارون امام جمعه شهرستان و مدیران ستادی شهر کوت عبداللّه، آقای عدنان غزی بعنوان شهردار جدید کوت عبداللّه منصوب و طی این جلسه معارفه شد.
با حضور مدیرکل امور شهری و شوراها، فرماندار شهرستان کارون،  امام جمعه شهرستان و مدیران ستادی شهر کوت عبداللّه، آقای عدنان غزی بعنوان شهردار جدید کوت عبداللّه منصوب و طی این جلسه معارفه شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری کوت عبداللّه  ، دکتر کاظمی نژاد در این جلسه معارفه که در محل فرمانداری شهرستان کارون برگزار شد شرکت نمود و ضمن تبریک به شهردار جدید، از زحمات سرپرست شهرداری کوت عبداللّه تقدیر کرد.

مدیرکل امور شهری تأکید کرد: سیاست استانداری خوزستان حفظ و حمایت از استقلال شوراهاست و مجموعه استانداری در انتخاب شهردار هیچ گونه دخالتی ندارد. وی افزود: وظیفه ای که بر دوش شهردار کوت عبداللّه است وظیفه ای سنگین است زیرا به واسطه ی مجاورت این شهر به اهواز، شهروندان امکانات و خدمات شهری و عمرانی خود را با اهواز مقایسه می کنند و کسب رضایت آنان سخت است.

دکتر کاظمی نژاد در پایان ضمن دعوت شهردار و اعضای شورای شهر به حفظ آرامش گفت، امیدواریم با ایفای نقش خود در چارچوب قانون، همیشه به یاد این سخن از امام علی (ع) باشید که می فرماید: فرصت ها مثل ابر  می گذرد. در این فرصت که پای کار هستید به مردم خدمت کنید.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار