شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۵۴۲۹
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۳
شوشان: سرپرست امور بهره برداری ناحیه شمال برق منطقه ای خوزستان گفت: نصب و راه اندازی کلید هوایی رابط باسبارهای دو ترانس   در پست برق فرعی هفته تپه با موفقیت انجام شد .

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه ای خوزستان، حسن صدری زاده در گفت و گو با خبرنگار این شرکت افزوده : با نصب این کلیدهوایی توسط کابل های رابط ویژه  ، پایداری پست برق یادشده افزایش چشمگیری داشته و این کار نقش موثری در فزایش ضریب اطمینان وبهبود برق رسانی در منطقه دارد .

صدری زاده اظهار داشت : پس از توسعه پست برق یاد شده ونصب ترانس دوم با اجرای این طرح ونصب یکدستگاه کلید هوایی رابط بین باسبارهای هر دوترانس این پست برق ، امکان افزایش مانورهای عملیاتی فراهم گردیده که افزایش کارایی هریک از ترانس ها را هنگام بروز اشکال در شبکه برق قدرت برای مشترکان به همراه داشته و در نهایت باعث کاهش خاموشی های احتمالی 
می گردد همچنین در شرایط خاص ودر زمان انجام تعمیرات بر روی هریک از ترانس ها نیز می توان بار فیدرهای معیوب را نیز تامین کرد .

وی ادامه داد: پست فرعی هفت تپه از ابتدای احداث آن در سال 56 دارای یک دستگاه ترانس به ظرفیت 40 مگاولت آمپر بوده که تامین کننده بار کارخانجات مهم منطقه هفت تپه شامل کاغذ پارس، نیشکر هفت تپه، حریر خوزستان و دیگر صنایع وابسته) می باشد .

گفتنی است امور بهره برداری ناحیه شمال جزو نواحی 9 گانه معاونت بهره برداری شرکت برق منطقه ای خوزستان می باشدکه دربرگیرنده شهرهای شوش،  هفت تپه ، عبدالخان ، آهودشت ، اندیمشک ، دزفول و شهرک های این شهرها است  و  بخشی از وظایف این ناحیه شامل هدایت و نظارت بر بازنگری، اصلاح و اجرای دقیق دستورالعمل های بهره برداری ,ایمنی, رویه ها و روش های اجرایی  شبکه انتقال و فوق توزیع زیر پوشش برق  منطقه ای خوزستان است .
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار