اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۵۸۷۲
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۷
دکتر هاشمی که بعدازظهر چهارشنبه 29 ازدیبهشت 95 وارد خوزستان شد، با سفر به رامهرمز، بخش های اورژانس، آی سی یو و سی سی یو بیمارستان مادر و همچنین دستگاه های ام آر آی و سی تی اسکن بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان را افتتاح نمود

چهارشنبه 29 اردیبهشت ماه 1395، همزمان با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در شهرستان رامهرمز، پنج پروژه درمانی در این شهرستان افتتاح شد و مورد بهره برداری قرار گرفت.
 
دکتر هاشمی در هشتمین سفر خود به خوزستان پس از ورود به این استان، بلافاصله به سمت رامهرمز حرکت نمود و با حضور در این شهرستان، بخش های اورژانس، آی سی یو و سی سی یو بیمارستان مادر و همچنین دستگاه های ام آر آی و سی تی اسکن بیمارستان امام خمینی (ره) رامهرمز را افتتاح نمود.
 

 هاشمی در آئین بهره برداری از این پروژه های بیمارستانی ابراز امیدواری کرد که با افتتاح این پروژه ها، امکان انجام کارهای درمانی در این منطقه بدون اعزام به شهر اهواز فراهم می شود.

گفتنی است بیمارستان مادر شهرستان رامهرمز در تیرماه سال 92 تنها با سه بخش اطفال، اتاق عمل و جراحی به بهره برداری رسیده بود که طی دو سال اخیر با مساعدت های دکتر اسماعیل ایدنی رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز سایر بخش ها از جمله اورژانس، سی سی یو و آی سی یو نیز تکمیل، تجهیز و به این بیمارستان اضافه شد.

اورژانس بیمارستان مادر با زیربنایی به مساحت 800 متر مربع با هزینه ای بالغ بر 6 میلیارد ریال تعمیر، ساخت و تجهیز شد که 460 مترمربع از ساختمان موجود در این بیمارستان بازسازی و 340 متر مربع دیگر نیز احداث شد. همچنین بخش سی سی یو و آی سی یو این بیمارستان نیز با هزینه ای بالغ بر 700 میلیون ریال ساخت، تجهیز و راه اندازی شد.

 
همچنین تعمیر، تکمیل و احداث ساختمان ام آر آی بیمارستان امام خمینی (ره) رامهرمز نیز در مساحت 270  مترمربع و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 450 میلیون ریال انجام شد که با خرید دستگاه ام آر آی به ارزش 41 میلیارد و 100 میلیون ریال تجهیز شد و بخش سی تی اسکن این بیمارستان نیز در فضایی به مساحت 175 مترمربع با اعتباری بالغ بر 3 میلیار ریال راه اندازی و دستگاه سی تی اسکن مربوطه نیز با اعتباری بالغ بر 21 میلیارد ریال خریداری و نصب گردید.


از حواشی جالب این مراسم، گفتگوی  وزیر بهداشت با پدر پسربچه ای از استان کهگیلویه و بویراحمد بود که چشم فرزندش دچار مشکل شده و نیاز به عمل جراحی داشت. وقتی پدر این پسربچه بیمار به وزیر بهداشت گفت که می خواهم برای جراحی چشم فرزندم، او را به شیراز ببرم، هاشمی زاده در پاسخ وی گفت: خوزستان بهترین جراحان و متخصصین چشم را دارد و نیازی نیست با صرف هزینه فرزند خود را به شیراز ببرید، تخصص من هم چشم بوده و به یقین می گویم اهواز در این زمینه جزء بهترین ها است













نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار