در هفته ای که گذشت سایت ها و پایگاه های خبری خوزستان از گوشه و کنار استان خبرهایی درج نمودند که طبق معمول هر هفته بخش یاز این خبرها در ذیل آورده می شود

"> صف های طویل اهوازی ها برای مرغ های منجمد !
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۵۸۹
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۸

در هفته ای که گذشت سایت ها و پایگاه های خبری خوزستان از گوشه و کنار استان خبرهایی درج نمودند که طبق معمول هر هفته بخش یاز این خبرها در ذیل آورده می شود

 

شوشان : در هفته ای که گذشت سایت ها و پایگاه های خبری خوزستان از گوشه و کنار استان خبرهایی درج نمودند که طبق معمول هر هفته بخش یاز این خبرها در ذیل آورده می شود

سایت روناش نوشت : رای ۴ بازیکن دوپینگی نیز به همراه رای تخلف یک پزشکیار صادر گردید. پس از بررسی پرونده احکام پنج مورد از موارد تخلف دوپینگ، کمیسیون بدوی نشستی را برگزار کرد که بر اساس احکام ابلاغی به ترتیب سه بازیکن تیم فوتبال شهرداری دزفول به محرومیت دو ساله و دو بازیکن به محرومیت سه ماهه محکوم شدند.

سدیدنیوز نوشت : تشکیل صف های طولانی و ثبت نام برای خرید مرغ منجمد در اهواز موج می زند.مدت زیادی تا آغاز ماه رمضان باقی نمانده است که بمب خبری گران شدن مرغ در کنار سایر اقلام چون نان بار دیگر منفجر می شود و موج آن خانه های ما را به لرزه در می آورد. افزایش چند باره قیمت مرغ در فاصله سه ماه از آغاز سال گوش ها را به دهان مسئولین تیز می کند.

پایگاه خبری شوشان با انشار نقدی در خصوص سیمای خوزستان نوشت : مرکز استان هایی همچون کهگیلویه و بویر احمد، فارس و اصفهان توانسته اند با استفاده از آیتم های مخاطب پسند جایی در میان مردم استان خود باز کنند و آنان را راضی نگه دارند اما صدا و سیمای خوزستان همچنان در جا می زند.

دزفول نیوز نوشت : اگر چه سال ها از ساخت کشتارگاه دزفول می گذرد اما در نگاه اول شواهد امر حاکی از این است که کشتار و سلاخی دام ها از بسیاری جهات جای تاسف دارد به نحوی که از بدیهی ترین موارد کشتار دام ها به روش کاملاً سنتی و بر روی زمین و توسط صاحبان دام صورت می گیرد.

سایت شوشترنامه نوشت : با پيشنهاد و پيگيري فعالان فرهنگي استان و جمعي از نمايندگان مجلس سيدباقر احمدي ثنا از يادگاران ۸ سال دفاع مقدس بعنوان گزينه جدي رياست سازمان ميراث فرهنگي ،گردشگري و صنايع دستي استان خوزستان مطرح و احتمالا در آينده نزديك حكم مديركلي وي صادر خواهد شد.

سایت ایبنانیوز با انتقاد از سمفونی کارون نوشت : باور نمی کنم که انسان هنرمندی همچون مجید انتظامی قبول کرده است که در مدح سدسازان و تخریبگران طبیعت و آواره کنندگان انسان ها، سمفونی کارون را بسازد.

شبکه خبری دز به نقل از دکتر عبدالحسین شاحسینی کارشناس مسائل استراتژیک نوشت :تاکنون برای دزفول آن طور که باید احقاق حق نشده است، اول حقوق خاصه مردم در دوران دفاع مقدس که نقش مردم دزفول در آن بسیار پر رنگ و مشخص است ادا نشده ، سپس نقش این مردم در تولید نیروی و منابع انسانی ملی بسیار برجسته بوده که نادیده گرفته شده است.

ملاثانی نیوز نوشت : شنیده شد که مهندس همایون دینارانی شهردار سابق ملاثانی با رای قاطع شورای اسلامی شهر رفیع بعنوان شهردار این شهر انتخاب و حکم وی در کوتاهترین مدت به تایید آقای دکتر سیدجعفر حجازی استاندار خوزستان رسیده و ابلاغ گردید.

لازم به یادآوری است مهندس دینارانی در شهرداری ملاثانی با حواشی فراوانی روبرو شد که بحمدالله مدتی پیش توسط دادگاه استان از تمام اتهامات وارده تبرئه و با اقتدار به بدنه اجرایی استان بازگشت.

 


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار