شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۶۳۸
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۱ - ۰۶:۰۰

دكتر ناصر سوداني نماينده مردم اهواز در جلسه شورای اداری اهواز اظهار كرد: جدا كردن برخي مناطق از محدوده شهر اهواز و تبديل آن‌ها به شهر يا شهرستان يكي از اقدامات مهم در سبك‌سازي جغرافيايي اهواز است پس از شهرستان باوي قرار است بخش حميديه نيز به شهرستان تبديل شود كه اين موضوع تصويب اما هنوز ابلاغ نشده است.

وي افزود: بعضي از نقاط شهري اهواز نياز به شهر شدن دارند اگر نقطه‌اي از شهر اهواز تبديل به شهر يا شهرستان شود و به شكلي مستقل اداره شود قطعا ما مي‌توانيم راحت‌تر در اهواز تصميم‌گيري كنيم.

سوداني با اشاره به سهم 2 درصدي اعتبارات نفت تصريح كرد:‌ اگر 2 درصد اعتبارات نفت به مناطق نفت‌خيز و گاز خيز تعلق مي‌گيرد چرا اين اعتبار بايد به كل استان اختصاص يابد وقتي شهري نفت‌خيز يا گاز خيز باشد. آلودگي در زمين، آب و هوا و حتي در ريه‌هاي مردم مي‌آيد و براي رفع اين آلودگي‌ها بايد اين اعتبارات هزينه شوند.

وي اظهار كرد: مردم از بعضي از عزل و نصب‌هاي مديريتي ناراحت هستند. مساله بودجه روستاهاي اهواز نسبت به روستاهاي ديگر نقاط استان مورد غفلت قرار گرفته است و لازم است كه در انجام امور و اقدامات روستاهاي اهواز سرعت داده شود.

سوداني با اشاره به مشكل بيكاري دراهواز گفت: با وجود تمركز صنايع در اهواز، وجود پروژه‌هاي بزرگ، رودخانه كارون و داشتن اراضي بيكاري در اهواز دردناك است. مردم را نمي‌توان با دعا، خطابه و توصيه نگه داشت مردم انتظار عمل بيشتري دارند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار