شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۸۱۸۷
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۶


جوان ایرانگردی که در اقدامی جالب پیاده به شهرهای کشور سفر کرده و از جاذبه های گردشگری کشور دیدن می کند وارد دزفول شد.

دانیال رمیزی پور که سفر ایرانگردی خود را از فروردین ماه امسال با شعار جهانگردی را با ایرانگردی آغاز کنیم آغاز کرده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در دزفول گفت: تاکنون به استانهای هرمزگان،خوزستان و چهارمحال و بختیاری سفر کرده ام.

این ایرانگرد 25 ساله افزود:در سفر به شهرهای مختلف کشور پتانسیل های گردشگری ،تاریخی ، فرهنگ ، عقاید و مردم شناسی هر شهر را جمع آوری کرده تا در قالب سفرنامه ای به 2 زبان فارسی و انگلیسی منتشر کنم.
وی که قصد سفر به کلیه استانها و شهرهای کشور را دارد گفت:در مدت یک هفته اقامت در دزفول از مناطق دیدنی این شهر از جمله باغ ویلا ، مجتمع گردشگری علی کله ، چال کندی ، بازار قدیم ، حمام شاه رکن الدین ، خانه های تاریخی و بافت قدیم دیدن کردم.

این ایرانگرد جوان که تاکنون به کشورهای امارات،ترکیه و دبی نیز سفر کرده است گفت: تاکنون افراد زیادی با هدف پیام صلح و دوستی ودیگر اهداف اقدام به سفر با دوچرخه در کشور کرده اند ولی ایرانگردی پیاده برای اولین بار در کشور توسط اینجانب با هدف شناخت و اشنایی با آداب و رسوم آنها و کسب تجربه صورت گرفته است.

یعقوب زلقی سرپرست اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری دزفول نیز این حرکت جوان ایرانی را که با پای پیاده از مناطق گردشگری کشور دیدن می کند را ستود و گفت:در پی ورود این ایرانگرد به دزفول امکانات رفاهی مودر نیاز وی از سوی اداره میراث فرهنگی تامین شد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار