شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۸۲۵
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۱ - ۱۶:۴۶

رئیس اداره آموزش و پرورش خرمشهر گفت: آموزش و پرورش این شهرستان از رتبه 21 به رتبه سوم در استان خوزستان ارتقا یافت.

کاظم حیاتی اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از طریق نظام تحول بنیادی آموزش و پرورش، امسال مقطع اول راهنمایی حذف می‌شود و کلاس هفتم جایگزین آن می‌شود.

وی با بیان اینکه بر این اساس اگر دانش‌آموز در درسی چند بار هم تشدید شد مردود نمی‌شود و از طریق مدارس شبانه می‌تواند درس مورد نظر را پاس کند، افزود: بر اساس سال تحصیلی جدید 106 کلاس برای مقطع ششم در آموزشگاه‌های ابتدایی مورد نیاز است که با کمک اداره کل نوسازی و تجهیزات این نیازسنجی انجام شده است.

رئیس اداره آموزش و پرورش خرمشهر خاطرنشان کرد: همچنین برای سال جاری 106 معلم نیاز داریم که 70 درصد این نیروی انسانی تأمین و 30 درصد دیگر در حال جذب برای تعلیم و تربیت دانش‌آموزان و ارائه خدمت به آنها است.

وی با اشاره به اینکه برای سال جدید به یک هزار و هشت نیمکت و میز نیاز داریم، گفت: کمیته تجهیزات برآورد کرده که در سال جاری 106 تخته سیاه ساده و هوشمند مورد نیاز آموزشگاه‌های شهرستان است.

حیاتی در ادامه تصریح کرد: در سال پیش با تمهیدات اندیشیده شده و اقدامات مطلوب آموزش و پرورش شهرستان و همکاری دبیران و مدیران آموزشگاه‌های این منطقه، 95 درصد دانش‌آموزان مقطع تحصیلی ابتدایی قبول شده‌اند.

وی با بیان اینکه جشن پایه ششم برای دانش‌آموزان و خانواده‌های این مقطع برگزار شد، افزود: آموزش و پرورش این شهرستان از رتبه 21 به رتبه سوم در استان خوزستان ارتقا یافته که این امر نشان دهنده تلاش و همت دبیران و مدیران آموزشی این شهرستان است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار