شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۸۶۹۲
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۰
مدیرعامل باشگاه پالایش نفت آبادان از قطعی بودن حضور هماد سامری در کسوت سرمربیگری تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان برای فصل آینده خبر داد.

حسن مختاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی فارس در آبادان در رابطه با آخرین وضعیت تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان گفت: همچنان در انتظار مشخص شدن وضعیت بودجه باشگاه برای فصل آینده هستیم تا بتوانیم در این خصوص اقدامات خود را آغاز کنیم. 

وی ادامه داد: لیگ بسکتبال از آبان‌ماه آغاز می‌شود و در حال حاضر نیز همه تمرکز بسکتبال کشور در اختیار تیم ملی برای حضور موفق در المپیک است، فرصت زیادی تا آغاز مسابقات مانده و هنوز هیچ تیمی وضعیت مشخصی ندارد، در نتیجه هواداران به هیچ عنوان نگران وضعیت تیم بسکتبال نباشند. 

مدیرعامل باشگاه پالایش نفت آبادان درباره سرمربی فصل آینده تیم بسکتبال این باشگاه تصریح کرد: قطعاً هماد سامری به عنوان سرمربی در فصل آینده نیز در خدمت تیم نفت آبادان خواهد بود و همه امکانات را در حد توان برای او مهیا می‌کنیم. 

مختاری افزود: با توجه به سخت‌تر شدن کار در فصل آینده و حضور این تیم در رقابت‌های آسیایی قصد داریم فضا را برای این تیم مهیا کرده تا نتایج لازم به دست آید. 

وی در واکنش به حضور محمد جمشیدی ملی‌پوش فصل گذشته این تیم در لیگ کشور فیلیپین افزود: در صحبتی که با جمشیدی داشتم وی گفت که لیگ فیلیپین تا مهرماه طول می‌کشد و سپس برای حضورش در آبادان با وی مذاکره خواهیم کرد. 

رئیس امور ورزش شرکت پالایش نفت آبادان در رابطه با آخرین وضعیت سالن شماره یک مجموعه ورزشی 17 شهریور آبادان خاطرنشان کرد: سالن شماره یک 17 شهریور آبادان نیز دستخوش تغییراتی شده و در حال حاضر نیز تعمیرات این سالن در حال انجام است.

مختاری در پایان گفت: نهایتاً تا مهرماه و پیش از آغاز مسابقات این سالن به بهره‌برداری می‌رسد، اما درباره افزایش ظرفیت سالن شماره یک هنوز مهندسان به اجماع کاملی نرسیدند و موضوع در دست بررسی است. 


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار