اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۹۰۲۵
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۳
متین حقیقت زاده فعال سیاسی در گفتگو با شوشان:
برکناری استاندار خوزستان و تاخیر در انتصاب جایگزین وی ، اظهار نظر و انتقادات زیادی را در بین فعالین سیاسی برانگیخته است و هر چه زمان بیشتری سپری می شود...
شوشان: برکناری استاندار خوزستان و تاخیر در انتصاب جایگزین وی ، اظهار نظر و انتقادات زیادی را در بین فعالین سیاسی برانگیخته است و هر چه زمان بیشتری سپری می شود ،بحث ها در این خصوص  فزونی می یابد.

متین حقیقت زاده ، فعال سیاسی اصلاح طلب در گفت و گو با شوشان  ، با انتقاد از  تاخیر پیش آمده در معرفی استاندار جدید خوزستان ، اظهار کرد: باید توجه داشت که تاخیر در معرفی استاندار پیام خوبی برای مردم استان نیست و مردم انتظار دارند تا سریعتر تکلیف مقام ارشد استان روشن شود .مخاطبان دولت در استان باید احساس کنند دولت با برنامه نسبت به تغییرات در استانداری وارد عمل شده است و این همه تاخیر ممکن است در چشم مردم به عنوان بی برنامگی دولت انعکاس یابد .ازین رو بهتر است دولت هرچه سریعتر تصمیم نهایی را گرفته و استان را از بلاتکلیفی خارج کند .

حقیقت زاده خاطر نشان کرد:  یکی از مشکلات  استان  در گذشته این بود که-علی رغم همه ی تلاش ها ، به گفتگو و مشورت در عرصه ی مسایل استان بی توجهی صورت می گرفت، اما باید بپذیریم که هیچ کس همه چیز دان نیست و دیگر میسر نیست یک نفر با دریبل دادن همه به تنهایی تیمی را برنده کند . 

وی اضافه کرد: مشورت پذیری و گفت وگو در عرصه ی سیاسی در سالهای گذشته دو کارنامه متفاوت را برای جناح های مختلف کشور به جای گذاشته است که بهتر است همگان با دیده عبرت به این دو کارنامه بنگرند . این فعال سیاسی گفت: غلامرضا شریعتی از چهره های مطرح امروز برای تصدی استانداری در خوزستان  است به  سبب  ایشان  شناخت وسیعی  از استان دارد همچنین دارای  ویژگی های فردی  و شخصیتی متمایز است .شکل گیری شخصیت شریغتی  محصول دورانی است که دگم های سیاسی از ذهن فعالان پیشرو جامعه در حال رخت بربستن بود و از این رو شخصیت ایشان با تعامل و گفتگو پیوند خورده است. 

حقیقت زاده تاکید کرد: ما در عرصه ی جامعه نیاز داریم تا به  گروه های اجتماعی این پیام را ارسال کنیم که در زمینه همه ی مسایل قایل به گفتگو و توانا هستیم .

وی گفت: دولت باید با همه ی فعالین عرصه ی عمومی از فعالین سیاسی جناح های عمده کشور گرفته تا فعالین مدنی ، قومی و محیط زیست   به گفت و گو بپردازد و سخنان همه را بشنود .دکتر شریعتی این توانایی را داراست و به دلیل روحیه جوانی و رشد در پارادایمی که پیش از این عرض شد به خوبی می تواند نظرات مختلف را به هم نزدیک کند و تنش ها را کاهش دهد .

حقیقت  زاده اظهار کرد: برنامه های محوری توسعه استان از دل برنامه های توسعه کشور به خوبی قابل استحصال است و با ارجاع به نخبگان و نیروهای کارآمد به درستی می توان این برنامه ها را پیگیری نمود و راه توسعه پایدار استان را هموار ساخت. استاندار باید توانایی تعامل با مجموعه دولت در مرکز و همچنین مجموعه نیروهای استان را در جهت پیاده سازی برنامه ها ی توسعه استان به طور همزمان دارا باشد .  باید توجه داشته باشیم نقصان در توازن مناسب میان این دو کفه لطمات جبران ناپذیری به توسعه استان وارد خواهد کرد و عملا فرصت ها را خواهد سوخت .

وی همچنین گفت: بدون شک دولت در زمینه توسعه استان دغدغه های جدی دارد و باید از این فرصت برای توسعه استان به خوبی استفاده کرد.



نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار