اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۰۰۲۵
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۲
مهدی مکارمی مدیر عامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری اهواز از برگزاری دومین سمپوزیوم استانی خوشنویسان قرآن کریم خبر داد و گفت: این سمپوزیوم با هدف اعتلای فرهنگ قرآنی و هنر خوشنویسی در بین شهروندان و ارتقاء فرهنگ و هنر شهروندان روز یکشنبه 13 تیرماه در موزه هنرهای معاصر اهواز برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت توجه به مقوله های دینی و مذهبی با نگاهی هنری افزود: دومین سمپوزیوم استانی خوشنویسان قرآن کریم با حضور اساتید برجسته، هنرمندان و مسئولان استانی در محل موزه هنرهای معاصر اهواز برگزار می گردد.

مدیر عامل سازمان فرهنگی و ورزشی اظهار کرد: این سازمان عملکرد خود را با فعالیت های حوزه هنری و فرهنگ شهروندی و از زاویه دینی شروع کرده و به آن خواهد پرداخت. این سمپوزیوم، دومین سمپوزیوم استانی خوشنویسان قرآن کریم است که توسط سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری اهواز انجام و برگزار می شود.

مهدی مکارمی افزود: رهبری معظم انقلاب در بیانات شان بر استفاده از ابزارهای هنری در انتقال مفاهیم و مبانی دینی تاکید دارند و در جایی فرمودند اندیشه ای ماندگار و جاودانه خواهد بود که در قالب هنر بگنجد.

مکارمی یکی از وظایف سازمان فرهنگی و و ورزشی را ترویج هنر دانست و گفت: خوزستان در زمينه خوشنويسي داراي توانمندي ها و استعدادهاي بسيار قوي است هنر سعي مي كنيم با برگزاري فستيوال ها ونمايشگاههايي از اين هنرمندان حمايت كنيم. به گفته وی تاسیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اهواز در راستای عملی شدن وظایف این نهاد به ترویج هنر است.


مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری اهواز نیز اعلام کرد: این سمپوزیوم در دو بخش مسابقه ای به مدت یک روز برگزار می شود. در مجموع به ۱۲ نفر از انتخاب شوندگان توسط هیئت داوران هدایایی اهدا می شود.

مهدی مکارمی افزود: هیئت داوران آثار نیز علی اشرف صندوق آبادی(قائم مقام انجمن خوشنویسان ایران)، عبدالغفور پور عباس(معاون آموزشی خوشنویسان ایران) و رضا زدوار از اساتيد برجسته استان و كشور هستند.

وی در پایان گفت: آثار برگزیدگان در کتابی به چاپ رسیده و همزمان با رونمایی از کتاب از برگزیدگان نیز تجلیل می شود.

داوطلبان جهت ثبت نام و شركت در اين برنامه مي توانند به آدرس اينترنتي   www.amcso.ahvaz.ir مراجعه كنند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار