اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۰۰۵۰
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۴
یک گروه معترض مصری در صفحه فیس بوک خود، تصاویری عجیب و قابل تأمل به اشتراک گذاشته‌اند؛ تصاویری از مومیایی‌هایی که بنا به زعم این گروه، به دلیل اهمال و کم کاری مسئولین آثار باستانی مصر مثل زباله در انباری یکی از مخازن آثار باستانی «الأقصر» افتاده‌اند.
روزی که مصریان باستان اجساد مردگان خود را به قصد جاودان شدن مومیایی می‌کردند، هیچ‌گاه فکرش را هم نمی‌کردند که روزی با اجساد نازپرورده و گرانب‌هایشان، مثل زباله رفتار شود! 

 یک گروه معترض مصری در صفحه فیس بوک خود، تصاویری عجیب و قابل تأمل به اشتراک گذاشته‌اند؛ تصاویری از مومیایی‌هایی که بنا به زعم این گروه، به دلیل اهمال و کم کاری مسئولین آثار باستانی مصر مثل زباله در انباری یکی از مخازن آثار باستانی «الأقصر» افتاده‌اند. 

بنا بر این گزارش، این عکس‌ها خشم بسیاری را برانگیخته، به گونه‌ای که همه از آن به عنوان یک رسوایی بزرگ یاد می‌کنند، به ویژه اینکه این تصاویر برای نخستین بار در یک سایت غیر مصری منتشر شده است. 

معترضان رقم خوردن چنین صحنه‌های چندش آوری را تنها مشتی از خروار بی‌مسئولیتی‌ها در زمینه آثار باستانی مصر دانسته و خواهان دقت و توجه بیشتر مسئولین مصری در زمینه نگهداری و حفظ آثار باستانی این کشور شدند.
 

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار