اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۰۰۶۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۲
اندر حکایت پل ها ، زیر گذرها، رو گذرها و تقاطع های غیر همسطح
عبدالرحمن نیک سرشت

روز عید فطر اگر زنده بودم به لطف پروردگار ، سعی می کنم ، تمیز و مرتب و شیک در افتتاح  پروژه روگذر جوادالائمه شرکت  کنم،این پل که پس از تقاطع چهار شیر، بزرگ ترین تقاطع غیر همسطح در شهر اهواز می باشد، ترافیک بلوار جمهوری را به صورت روگذر به بلوار شهید هاشمی در راستای دو بلوار به روی میدان جوادالائمه منتقل می کند.این خبر موجب دلگرمی شهروندان خواهد شد زیراهمانطوری که می دانید این بخش از توسعه ی شهری در حالی صورت می پذیرد که مساله کاهش درآمدهای مالی و ریالی مدیریت شهری اهواز هنوز پابرجاست اما چه می شود کرد!؟  زیرا مرد شماره یک کلا نشهر اهواز ، یعنی شهردار موسوی خیلی مصر هستند که روند توسعه عمرانی نباید به هیچ وجه متوقف شود.

البته ناگفته نماند که کارشناسان شهری معتقدند  این پل در روانسازی ترافیک منطقه هشت نقش موثری را ایفاء کند ، از جمله ، صرفه جویی ۳۰۰ هزار ساعت در سال ، از کل وقت شهروندان ،  کاهش مصرف انرژی و سفرهای درون شهری از امتیازات و مزایای این پروژه مهم به شمار می رود.

 همانطوری که قصد از اجرای این پروژه ، ایجاد و پدیداری حلقه ی اصلی در بهبود زنجیره ی رینگ مواصلاتی است که شرق اهواز را به غرب متصل می کند و در قالب آن فاصله مسیر پر تردد جاده ماهشهر به سه راه خرمشهر ، درحد قابل ملاحظه ای کاهش خواهد یافت.

به هر حال این پل، رمپی ،  بلوار جمهوری را به بلوار منطقه یک پاداد متصل می کند . ومسیر پر ترافیک آرامستان شهرداری اهواز را در روزهای آخر هفته مرتفع می سازد.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۳
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
comment
0
0
comment رای مردم به نیک سرشت نشان داد که کجای مطالبات مردم قرار دارد
comment
داریوش کلاه کج
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
comment
0
0
comment امیداست تعداد چنین پروژهایی بانظارت مهندسین بومی،مشارکت پیمانکاران بومی،ومدیریت زمان به ورثه ظهوربرسندتاکه رضایت مردم راکه لیاقتشان بیش ازاین است جلب نمایندچراکه خوزستان باتوجه به درآمدش درمقابل پایتخت نشینان بسان دهکده ایست دورازامکانات نیمه مدرن
comment
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
comment
0
0
comment لطفا ازپل ولایت که بعد از7سال هنوز نیمه کاره متوقف شده وتقاطع 4شیر هم کلا داره به سرنوشت متروگرفتارمیشه شهرداری گزارش بده
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار