اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۰۳۰۳
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۳:۳۶
شوشان: شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب خوزستان از مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت نمود. به گزارش شوشان ، در این پیام آمده است: 

درود و سلام نثار روح بلند بنیانگذار انقلاب امام خمینی (ره) که با درایت و نگاه ژرف خود ، آخرین جمعه ی ماه مبارک رمضان را  به‌ عنوان روز جهانی قدس اعلام نمود و یادگاری مانا در مبارزه با رژیم آپارتاید صهیونیستی  برجای نهاد. رژیمی که حاصل ده‌ها سال اقدامات و حمایتهای  مخفی، آشکار و شرورانه استعمار و استثمار جهانی ، برای ترویج نفاق در قلب کشورهای اسلامی است. 
 
امروزه خلاف همه ی  ادعاهای دولتمردان  اشغالگر ، این رژیم فاشیستی با مشکلات عمده درونی و بیرونی روبرو بود و نرم نرمک جامعه ی بین الملل به تناقضات رفتاری و پوشالی بودن ادعاهای این رژیم بیش از پیش واقف می شوند و اینچنین است که صحت نقشه ی  راه امام راحل را جمله ی مقام معظم رهبری که نوید نابودی رژیم ضد انسانی را دادند به سرانجام  خواهد ‌رساند. 
 
شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب خوزستان  از مردم شریف استان  درخواست دارد با حضور گسترده خود در روز جهانی قدس ندای رسای دفاع از اسلام و مردم ستمدیده ی سرزمین انبیاء و اولیا خداوند  را همچون گذشته فریاد زنند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار