شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۱۲۲۱
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۶


 به گزارش خبرنگار شوشان از شهرستان مسجدسلیمان ، جشن بزرگ عید سعید فطر با حمایت بخش خصوصی و شهرداری مسجدسلیمان برگزار گردید.

در این برنامه  که با حضور عبداله قاسمی صالح بابری شهردار مسجدسلیمان؛اعضای شورای شهر ، مسول دفتر نماینده شهرستان و جمع کثیری از مردم شریف مسجدسلیمان در هجدهم تیرماه در ساعت 21 در محل پارک بزرگ گل نرگس آغاز گردید.

آیتم های برنامه با مجری گری گودرزظاهری و هنرمندان مسجدسلیمانی همچون؛سامان جلیلی؛حامد اسدی ، یاسین بندری ، قاسم بخشوده در بخش خوانندگی ، ابوذر صادقی در بخش شعبده بازی و با هنرنمایی طنز پرداز پیش کسوت احمد بابادی به نمایش گذاشته شد.


در ادامه برنامه شهردار مسجدسلیمان به روی صحنه حضور پیدا کردندو ضمن خوش آمدگویی و تبریک عید سعید فطر عنوان کرد:بسیار خرسندیم از شهروندان عزیز که در این جشن حضور یافته اند و انشاالله بتوانیم در برنامه های آتی جشن هایی در خور شان شهروندان عزیز برگزار نماییم.


شهردار مسجدسلیمان در این روز ضمن اهداء لوح سپاس از فعالیت فرهنگی و اجتماعی؛ ارزنده انجمن نگین ایران زاگرس به پاس خدمات در مناطق مختلف شهری در زمینه حفظ محیط  زیست تقدیر به عمل آوردند.در همین رابطه این جشن با حمایت مالی بخش خصوصی و همکاری مشترک روابط عمومی شهرداری مسجدسلیمان به صورت مشترک به منظور کاهش هزینه های داخلی؛اقتصاد مقاومتی و هم چنین حمایت از تولید کنندگان داخلی مشاوره و برنامه ریزی گردیده بود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار