اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۱۵۵۷
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۶
استاندار خوزستان از پروژه‌های مسکن مهر 2000 واحدی نفت اهواز و پروژه جاده 4 خطه اهواز ـ هفتکل بازدید کرد.
 
به گزارش شوشان ، غلامرضا شریعتی صبح امروز، 22 تیرماه از پروژه مسکن مهر 200 واحدی نفت اهواز که مربوط به پرسنل شرکت نفت می‌باشد، بازدید کرد تا در جریان مشکلات زیرساختی و روبنایی این واحدها قرار بگیرد و از روند ساخت آن‌ها بازدید کند.
 
بنابر اعلام شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب عمليات اجرايي پروژه 2000 واحدي مسكن مهر نفت اهواز پس از انعقاد تفاهم نامه همكاري ميان وزارت نفت و وزارت راه و شهرسازي در زميني به مساحت حدود 38 هكتار در سال 1389 آغاز شد كه پس از وقفه‌اي در اجرا، فعاليت مجدد آن از شهريورماه 1393 از سر گرفته شد.
  
400 واحد فاز اول اين پروژه به متقاضيان تحويل داده شد و بر اساس برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده، فاز دوم با 600 واحد و بخشي از فاز سوم پروژه در سال جاري تكميل و تحويل داده خواهد شد.
 
این پروژه از معدود پروژه‌هاي مسكن مهر كشور است كه در بافت شهري كلانشهر اهواز اجرا شده و داراي 10 قطعه کاربری آموزشی، پنج قطعه کاربری تجاری محله، کاربری پارکینگ، چهار قطعه کاربری خدمات و تأسیسات شهری، دو قطعه کاربری اداری، دو قطعه کاربری ورزشی، دو قطعه کاربری درمانی، دو قطعه بازار روز، دو قطعه کاربری مذهبی و دو قطعه کاربری فرهنگی است كه بخشي از آن‌ها در حال ساخت است.
همچنین استاندار از پروژه 4 خطه محور اهواز ـ هفتکل به طول 35 کیلومتر دیدن کرد که فاز اول آن به طول 11 کیلومتر حدفاصل سه راهی غیزانیه ـ سه راهی نمره یک پیشرفت فیزیکی 90 درصدی همراه است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار