شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۱۵۸۵
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۴
جمعی از جوانان و روشنفکران عرب استان خوزستان انتصاب شایسته مرد واقعی اصلاحات جناب آقای دکتر غلامرضا شریعتی بعنوان استاندار استان خوزستان را تبریک گفته و آنرا به فال نیک می گیرند.

سید کریم شریفی نسب عضو این جمع گفت: دکتر شریعتی که سابقه درخشانی در زمان تصدی معاونت سیاسی استانداری خوزستان داشته با کوله باری از تجربه بعنوان استاندار منصوب شد این شخص متین، با وقار، غنی المال و غنی النفس با ایمان به نیاز کشور و استان در این موقعیت به دولتمردانی خدمتگذار و بدور از شعار و جنجال و با اطلاع کامل از مشکلات عدیده استان مردانه پا در عرصه میدان گذاشت.

وی پرونده های زیادی از قبیل بروکراسی اداری ، ثابت بودن اکثر چهره های مدیریتی، بیکاری، تبعیض و هزار و چند مشکل دیگر در پیش رو دارد که امیدواریم با یاری نماینده محترم ولی فقیه نمایندگان محترم مجلس خبرگان رهبری نمایندگان محترم مجلس و سایر اقشار مردم از این امتحان عسیر قدرتمندانه عبور کند و کشتی استان را به ساحل نجات برساند.

وی از احترام و مقبولیت خاصی بین مردم بخصوص جوانان و روشنفکران عرب استان دارد و قطعا می خواهد انتظار مردم و هواداران خود را برآورده کند و اصلاحات را از صندلی و راه روی دفتر خود شروع خواهد کرد و در دفتر خود را بروی شهروندان باز خواهد نمود چونکه می داند یکی از معضلات بزرگ عدم دسترسی مردم به مسئولان می باشد ایشان اصل ثابتی دارد و آن خدمت به مردم و اجرای قانون است با توجه به اینکه این بزرگوار اصلاح طلب و تجدد گرا است می داند باید سنتهای را بشکند و با آوردن مدیران کارآمد خون تازه وارد شریانهای مدیریت استان کند.

مهم ترین معضل این جوان نجیب اصلاح طلبان تقلیدی قبل از اصولگرایان است که محافظ کاران واقعی اینها هستند و اضافه بر آنها موج سواران ، فشارهای مرکزنشینان و غیره که تدبیر و درایت او تنها کافی نیست و عزم جمعی می خواهد تا در سایه حمایتهای رهبر معظم انقلاب و ریاست محترم جمهوری و مدیریت مدبرانه ایشان بر مشکلات فائق آمده و به همه ثابت کنیم که استان از قابلیتهای قابل قبولی برخوردار است و بحول قوه خداوند نمونه از مدیریت سالم و صحیح به کشور ارائه نمائیم.

ما جمعی از روشنفکران عرب به شخصیت عادل، دادگر و توانمند این بزرگوار ایمان کامل داریم و از ارائه هر کمک و یاری به ایشان دریغ نخواهیم نمود. گرامی باد نام هر ایرانی در سایه نظام مقدس جمهوری به رهبری مقام عظمای ولایت
برچسب ها: سید کریم شریفی
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار