اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۲۴۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۳:۳۳

امسال این روز مبارک را در حالی تبریک می گوییم که متأسفانه دو خبرنگارعزیز سفرکرده یعنی مرحوم حسین زراعتکار و همسر با وفایشان سرکار خانم زهره افتخاری در میان ما نیستند و این برای ما بسی دردناک است .

بی شک کار اصحاب رسانه و اهل قلم یادآور رسالت انبیاء و پیام رسانان کربلا است . مطبوعات بعنوان محور اطلاع رسانی درتنویر افکار عمومی و افزایش بینش و آگاهی شهروندان و هموطنان خود گام برمی دارند و در این راستا نقش به سزایی داشته و توفیق یار آنان بوده است .

خبرنگار بعنوان "چشم بیدار " و " گوش شنوا " و " زبان گویای مردمی " است که نباید از " صحت " ، " دقت " و " سرعت " که سه رکن اساسی در کار خبری است غفلت کند.

همچنین داشتن اطلاعات وسیع در باره خبر ، حفظ بی طرفی و اتخاذ روحیه عدالت محوری ، داشتن شجاعت در بیان مشکلات و معضلات جامعه در راستای کم نمودن آنها می توانند به عنوان اصول و وظایف شرعی و قانونی یک خبر نگار از آنها یاد کرد .

مطمئناً مسؤولان برای حل معضلات دستگاههای خویش به اتاق فکر نیاز دارند و اهل قلم می توانند بهترین یاور در این زمینه باشند بنابراین با داشتن سعه صدر، از آنان و نظراتشان در راستای پیشبرد امور اجرایی بهره ببرند .

بی تردید اهل فکر و اندیشه و مردان و زنان سخت کوش و صادق و بی توقع رسانه ها در رشد و شکوفایی جامعه و شوراها نقش بسزایی داشته و دارند بهمین جهت بر خود فرض می دانم که به نیابت از اعضای محترم شورای اسلامی شهر شوشتر فرا رسیدن 17 مرداد ماه سالگرد شهادت شهید محمود صارمی را که یادآور رشادتهای خبرنگاران این مرز و بوم بوده و امسال با بهترين روزهاي خداوند يعني ايام پر برکت ماه مبارک رمضان و شب هاي قدر تقارن پیدا کرده است را به همه خبرنگاران تبریک بگویم و ضمن اظهار تقدیر و سپاس و آرزوی صحت و سلامتی برای این بزرگواران ، مزید توفیق آنان درعرصه فکر و اندیشه و انعکاس صادقانه اخبار و گزارشها در راستای خدمت به مردم و نظام مقدس را از خداوند خواهانم.

حمید سالم پور

رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار