اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۳۴۲۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۱

با حضور  دکتر محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران از فاطمه ابراهیمی دانش آموز مسجدسلیمانی که موفق شد در رشته سخنوری عنوان منتخب کشوری را به خود اختصاص دهد تقدیر شد.

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در مراسمی که به همین مناسبت در  تهران برگزار شده بود در سخنانی اظهار داشت: تلاش دانش آموزان در زمینه پاسخ به پرسش مهر ریاست جمهوری ستودنی است و باید این را به نوعی قدردانی جامعه فرهنگیان و دانش آموزی از دستاورد های برجام دانست. وی افزود: دانش آموزان، فرهنگیان و اولیای شرکت کننده در پرسش مهر با آثار فاخر خود اثبات کردند که درک خوبی از تحولات سیاسی کشور دارند و می توانند تاثیر مثبتی بر روی تقویت روند سیاسی کشور ایفا کنند .

وزیر امور خارجه گفت: شنیدن ، مطالعه کردن و فکر کردن سه عنصر مهم درک صحیح از مسائل است که خوشبختانه این مهم در جامعه ما به خصوص در نسل جوان و نوجوان رو به پیشرفت است.وی تصریح کرد: طرح سئوال و شجاعت برای دانستن مطالب از اقدامات خوبی است که فرهنگ گفتمان و مذاکره را در جامعه ما گسترش می دهد. ظریف خاطر نشان کرد: ایجاد فضایی پر از امید و نشاط برای تفکر از اقدامات مهمی است که باید در کلاس های درس به وجود آید که حاصل آن شکوفایی اندیشه ها و حرکت کشور به سوی اقتدار و عزت بین المللی خواهد بود.

* روزنامه نگاران مسجدسلیمان 


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۶
comment
0
0
comment آفرین به شیر دختر بختیاری
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۷
comment
0
2
comment لااقل در این خبر مشخصاتی از دانش آموز و موضوعی که ایشان بخاطر آن تشویق شده میآورید
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار