شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۴۴۴۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۰
مسافران تهران - اهواز هواپیمایی تابان به دلیل تاخیر چهار ساعته پرواز و عدم اطلاع‌رسانی مسؤولان و خدمه هواپیما از علت تاخیر با ایستادن در هواپیما و حاضر به نشستن بروی صندلی نشدن نسبت به عدم توجه به حقوق مسافران اعتراض کردند.

مسافران پرواز شماره 6297 تهران به اهواز که قرار بود ساعت پرواز آنها 12 ظهر بود بعد از 4 ساعت تاخیر وارد هواپیما شدن اما به نشان اعتراض حاضر به نشستن بروی صندلی خود نشدند.

یکی از مسافران حاضر در این هواپیما در گفت‌وگوی تلفنی با خبرنگار فارس در اهواز با اعلام این خبر گفت: مسافران اهوازی سه ساعت در فرودگاه و بیش از یک‌ساعت در هواپیما در انتظار پرواز بودن که این موضوع مردم را به ستوه آورد.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه خلبان و کادر مهمانداران هواپیما هیچ توضیحی در خصوص علت عدم انجام پرواز و تاخیر پیش آمده به مسافران نمی‌دهند.

وی گفت: مسافران نیز در اعتراض به این روند با ایستادن در هواپیما حاضر به نشستن بروی صندلی خود تا زمانی که مسؤولان این شرکت پاسخ روشنی در خصوص این پرواز ندهند، نشدند.

در مدت اخیر تاخیر در پروازهای فرودگاه‌های استان باعث اعتراض مردم شده به طوری که چندی پیش رئیس مجمع نمایندگان استان خوزستان نیز وضعیت فعلی را غیر قابل قبول دانست.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار